Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ09508
 
Opdracht
coordinator financieen, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-12-18 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 19-1-2015
Einddatum 30-6-2015
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Vertrek medewerker



Coördinator financiën (32-36 uur per week)

periode 19-1-2015 tot 1-7-2015
 
Het taakgebied is onderdeel van de dienst Middelen. Het team bestaat inclusief deze functie uit acht medewerkers, die gedeeltelijk parttime werken. Als gevolg van het vertrek van de huidige medewerker zijn wij op zoek naar een tijdelijke vervanger.
 
Ben jij deskundig op het gebied van de gemeentelijke financiën, heb je ervaring met leidinggeven en kun je  risico’s  overzien en beheersen, solliciteer dan naar deze functie.
 

Je takenpakket
Als coördinator financiën:

-adviseer je over de planning en controlcyclus

-stel je verschillende documenten op zoals de jaarrekening, grondexploitaties, begroting, bestuursrapportages, reserves en voorzieningen;

-adviseer je organisatie breed over financiële beleidsaspecten, zowel naar de budgethouders als naar het bestuur;

-lever je een bijdrage aan het beheer van de gemeentelijke financiën;

-coördineer je de werkzaamheden van de medewerkers binnen het team financiën;

 

Wij zoeken een collega

-met een relevante opleiding op WO/HBO niveau, bijvoorbeeld Finance of Bedrijfseconomie

-die minimaal 5 jaar werkervaring heeft in dit taakgebied, deze ervaring mag niet ouder zijn dan 1 jaar

-die minimaal 3 jaar ervaring heeft met coördinerende taken, deze ervaring mag niet ouder zijn dan 1 jaar

-die kennis heeft op het gebied van grondexploitatie en specifieke financiële kennis van het gemeentefonds in relatie tot de herindeling

-die ervaring heeft met het werken met Sap (civision middelen)

-die een teamspeler is en het een uitdaging vindt om samen met collega’s goede resultaten te behalen

-die een proactieve houding heeft en denkt in termen van oplossingen

-die gevoel heeft voor politiek-bestuurlijke verhoudingen



Procedure
Heb je belangstelling voor deze functie reageer dan voor 17 december 2014.
De selectiegesprekken vinden plaats op dinsdag 6 januari 2015.
Je dient beschikbaar te zijn vanaf 19 januari 2015.
 
Een verklaring omtrent gedrag maakt deel uit van de procedure. 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
relevante opleiding op WO/HBO niveau, bijvoorbeeld Finance of Bedrijfseconomie Niet ingeschakeld 8
minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij taakgebied Financiën van een gemeente, opgedaan in de afgelopen 6 jaar. Het gaat hier om het opstellen van verschillende documenten zoals jaarrekening, begroting, bestuursrapportages Niet ingeschakeld 10
minimaal 3 jaar ervaring als coördinator, opgedaan in de afgelopen 5 jaar Niet ingeschakeld 9
boekhoudkundige en beleidsmatige kennis op het gebied van grondexploitatie Niet ingeschakeld 6
specifieke finanicële kennis van het gemeentefonds in relatie tot de herindeling Niet ingeschakeld 6
aantoonbare teamspeler, pro-actieve houding en denken in termen van oplossingen, met gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen Niet ingeschakeld 6
je kunt werken met SAP (Civision Middelen) Niet ingeschakeld 8
Beschikbaarheid 19-1-2015 tot 1-7-2015 Ingeschakeld  
Het cv dient voorzien te zijn van 2 referenties naam referent, organisatie, telefoonnummer. Ingeschakeld  
Het maximum tarief voor deze opdracht is € 65.00 Ingeschakeld  
   

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht