Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ06099
 
Opdracht
Senior Service Manager Changemanagement, 40 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-01-12 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 21-1-2015
Einddatum 1-1-2016
Optie tot verlenging Maximaal 24 maanden
40
Toelichting aantal uur per week Kandidaat is minimaal 32 uur per week beschikbaar
Aantal posities 1
Maximum tarief € 90,00
Opmerkingen maximum tarief Uurtarief inclusief reiskosten woon-werk v.v. en parkeerkosten, exclusief BTW. Uw offerte wordt zonder meer afgewezen als het door u geboden indicatieve tarief hoger is dan het in de aanvraag opgenomen maximum tarief.
Aanvraag reden Tijdelijke vacatureruimte

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
U dient één referentie van een relevante opdracht in. Deze moet u opnemen in uw cv en als één document uploaden. U vermeldt opdrachtgever, telefoonnummer, begin/einddatum (niet ouder dan 1 jaar), uur per week, omschrijving werkzaamheden en resultaat. Ingeschakeld  
BISL/ASL foundations diploma Niet ingeschakeld 8
Prince2 foundations diploma Niet ingeschakeld 8
3 jaar aantoonbare werkervaring met ITIL Changemanagement op service management niveau binnen een (semi) overheidsorganisatie met minimaal 5000 werkplekken de afgelopen 5 jaar. Niet ingeschakeld 10
3 jaar aantoonbare werkervaring met ITIL processen op service management niveau in de afgelopen 5 jaar. Niet ingeschakeld 8
Aantoonbare goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden. Niet ingeschakeld 10
Aantoonbare ervaring in het managen van ICT projecten met een redelijk grote omvang. Niet ingeschakeld 8
   

 

 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht