Jij gaat deel uitmaken van het Uitvoeringsteam, samen met de vertegenwoordigers van Juvans, gemeente, politie en corporatie. De functie waarvoor we thans aandacht vragen is die van de generalist op jouw vakgebied. We zoeken iemand die stevig in zijn schoenen staat met een brede ervaring. Je fungeert als vooruitgeschoven post vanuit jouw organisatie tijdens je contacten met woonwagenbewoners. Deze vinden bij voorkeur op de woonwagenlocaties plaats. Jij bent degene die mogelijk een casus zelf oppakt, maar in veel gevallen fungeer je als intermediair. Jij realiseert de koppeling en bewaakt de verdere afhandeling.
De kandidaat zal werken binnen een integraal Uitvoeringsteam en is in staat te schakelen tussen de verschillende disciplines. Heeft een brede kijk op probleemgebieden en kan vanuit zijn/haar rol tevens een adviesrol vervullen t.b.v. beleidsontwikkeling.
32 tot 36 uur per week, de sollicitatiegesprekken worden gehouden op maandag 2 februari in de ochtend.
Minimaal MBO+
Brede gemeentelijke ervaring, danwel kennis van diverse binnengemeentelijke afdelingen en werkvormen
Voorkeur gaat uit voor iemand vanuit de handhavingscontext.
Weging prijsdeel: 30 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 30 %
Gewenst is brede gemeentelijke ervaring van minimaal 5 jaar, danwel diepgaande kennis van diverse binnengemeentelijke afdelingen en werkvormen.
< 5 jaar (10 %)
> 5 jaar (20 %)
Weging: 20 %
Weging:5 %
< 3 jaar ervaring (5 %)
> 3 jaar ervaring (15 %)
Weging:15 %