Wij zijn op zoek naar een plaatsvervangend wijkteamleider ter ondersteuning van de wijkteamleider en bij afwezigheid vervanging van de wijkteamleider bij de bureaus Wijkbeheer en Toezicht van de afdeling Realisatie & Beheer Openbare Ruimte.
De functie
- Het vervangen en ondersteunen van wijkteamleiders in:
- alle voorkomende werkzaamheden;
- het (indien nodig) uniform opzetten en bijhouden van de archieven, waaronder de projectmappen;
- het bewaken van de onderhoudsbudgetten en de kapitaalswerken.
Functiegerichte werkzaamheden zijn o.a. :
- toezicht houden op en coördineren van uitbestede diensten en civiel- en cultuurtechnische werken en mogelijk directievoering over kleinere werken;
- het schrijven van opdrachten, het schriftelijk beantwoorden van bewonersbrieven, het opstellen van voorlichtings brieven alsmede het afhandelen van klachten/meldingen;
- het bijhouden van de projectmappen en het opstellen en rapporteren van voortgangsgegevens;
- het bewaken van de in de aangegane overeenkomst (bestek) aangegeven kwaliteit, kwantiteit en planning (incl. veiligheidsplan) en het bijhouden van termijnen en van meer- en minderwerk. Het verzorgen van de bestek- en keetadministratie en verslaglegging van bouwvergaderingen;
Overige functiegerichte werkzaamheden:
- het operationeel aansturen van de winter-, beschikbaarheid- en veegdienst;
- het verzorgen van gegevens voor de managementrapporten;
- het mede zorgdragen voor en vormgeven aan uniforme werkwijzen, methodes gegevensregistraties, bestanden en procedures zodat alle rayononderkomens op identieke wijze opereren;
- het binnen het gegeven mandaat voeren van overleg en verzorgen van de communicatie met opdrachtgever, aannemer, nutsbedrijven en/of woonomgeving/(toekomstige) gebruikers van het werk waarover de directie wordt gevoerd;
- het afhandelen van meldingen en aandacht besteden aan het voorkomen van overlast en afstemmen van de uitvoering gericht op de belangen van de burger;
Overige werkzaamheden:
- bijdragen aan de ontwikkeling van de kwaliteitszorg binnen de kaders van de kwaliteitsmethodieken zoals ISO en INK en de optimalisering van (bedrijfs)-processen en standaardiseringen;
- het leveren van bijdragen aan de innovatie en automatiseringsontwikkeling bij de afdeling;
- het deelnemen aan projectteams en vakgroepen van de afdeling.
De gesprekken zullen plaatsvinden op maandag 16 maart
Woonachtig in de omgeving van ’s-Hertogenbosch;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Klantgericht
- Meedenkend/initiërend
- Open/transparant
- 5 jaar werkervaring na afronding van de functiegerichte opleiding
Bereid zijn om beschikbaarheiddiensten, veegdienst, winterdienst te draaien
Klantgericht Zelfstandig Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid Transparant en flexibel
HBO/IAHL Tuin- en Landschapsinrichting differentiatie Beheer of Cultuurtechniek danwel HBT-HTS Civiele techniek
5 jaar ervaring na afronding van de functiegerichte opleiding op vakgebied civiel-en /of cultuurtechniek minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring
Referentie vereist
Weging prijsdeel: 30 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:45 %
RAW systematiek, UAV
Weging:10 %
meer dan 5 jaar leidinggevende ervaring
Weging: 15 %