Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
16-3-2015 |
Einddatum |
15-6-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Functiebeschrijving |
We zijn per 16 maart 2015 op zoek naar een ervaren poortwachter; eerste screening van klanten die zich melden voor een WWB uitkering. Dit kan worden vergeleken met een korte intake en screening van de klant.
Het aantal mensen dat zich meldt voor een aanvraag bijstanduitkering stijgt, waardoor de wachttijd voor een poortgesprek oploopt en we naast de twee huidige poortwachters een derde poortwachter nodig hebben.
Door het vele aantal meldingen aan de poort, lopen de aanvragen WWB ook op. We kunnen dus extra ondersteuning bij het afhandelen van aanvragen levensonderhoud goed gebruiken.
Het betreft hier dan ook een duo functie: enerzijds poortgesprekken voeren en anderzijds het afhandelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de WWB.
De kandidaat dient in staat te zijn om:
- Dagelijks 6 tot 9 poort gesprekken van een half uur te voeren
- Deze gesprekken dezelfde dag af te rapporteren in GWS
- De gesprekken goed voor te bereiden door Suwinet, GBA, GWS en dossiers te raadplegen en door te nemen
- aanvragen levensonderhoud WWB te beoordelen en af te handelen
- onder druk te presteren en bestand te zijn tegen de werkdruk die deze functie met zich meeneemt
- fraude alert te zijn tijdens de gesprekken in het kader van handhaving
- In de korte tijd die staat voor een poortgesprek door te kunnen vragen, bijvoorbeeld op de woonsituatie of hetgeen de persoon van heeft geleefd voordat hij/zij meldde voor een poortgesprek
- te kunnen doorverwijzen wanneer de persoon niet thuishoort bij de gemeente
- Met targets te kunnen werken en dient resultaat gericht te zijn
Daarnaast dient de kandidaat recente kennis te hebben van de wet- en regelgeving omtrent de WWB en voorliggende voorzieningen.
Zelfstandig kunnen werken met GWS, Suwinet en GBA is een voorwaarde.
De kandidaat dient recente werkervaring te hebben als poortwachter en recente werkervaring te hebben met het beoordelen en afhandelen van aanvragen levensonderhoud.
|
|
CV eisen
CV eisen |
CV met referentie |
Omschrijving |
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.
De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen.
Referentie:
Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever. U dient de contactgegevens in het cv op te geven. |
|