Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
n.v.t.
 
Opdracht
Helpdeskmedewerker 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-03-06 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
0
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 16-3-2015
Voltooiing opdracht: 16-9-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden

 
Opdrachtomschrijving
 
De afdeling FAB ondersteunt, faciliteert en adviseert de gemeentelijke organisatie op het gebied van bedrijfsvoering. FAB is de vanzelfsprekende partner op het gebied van bedrijfsvoering en biedt haar werknemers een uitdagende en professionele werkomgeving waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. De komende periode gaat FAB de bedrijfsvoering in overeenstemming brengen met de nieuwe opgaven die de organisatie te wachten staan.

Het team ICT:
is een enthousiaste groep professionals, die hart hebben voor hun vak. Zij zijn verantwoordelijk voor het beheer van de totale ICT infrastructuur, waarbij proactief beheer een belangrijke uitgangspunt is. Het team bestaat uit een helpdesk waar het eerste klantcontact plaatsvindt en een groep ICT-Beheer. In de 2e lijn en in projecten participeert ICT Beheer; deze bestaat uit systeembeheer en generieke technische applicatiebeheerders. Het team wordt gecompleteerd door een ICT adviseur. In de afgelopen jaren is er een moderne ICT Infrastructuur gerealiseerd, waarin het concept van het nieuwe werken volledig is doorgevoerd. Deze omgeving wordt op dit moment doorontwikkeld, uiteindelijk naar “werkplek 2.0”. Daarnaast zijn we als gemeente de NUP-bouwstenen aan het implementeren, en zijn we in voorbereiding om een DMS transitie naar SharePoint 2013 te realiseren. Binnen het team FAB-ICT is excellente dienstverlening een belangrijk speerpunt. Dit specifieke aspect maakt dan ook een primair onderdeel uit van de selectie.
 
 
De functie:
In de functie ben je het eerste spreekpunt van onze gebruikers bij technische problemen. Deze vragen hebben betrekking op problemen met de ICT flexwerkplek, en in toenemende mate ook met de mobiele apparatuur (telefoon / laptop en iPad). Je neemt telefonisch incidenten aan, die je zoveel mogelijk direct zal proberen op te lossen. Door je vraagstelling ben je goed in staat de aard en omvang, maar tevens de urgentie van de supportaanvraag vast te stellen. Aansluitend ga je aan de slag om het incident op te lossen of escaleer je de incidenten naar de 2e of 3e lijn. Zodra het incident is opgelost ga je over tot sluiting van het incident. Op de momenten waarop je niet bent ingeroosterd, werk je aan de oplossing van de openstaande meldingen in de gemeenschappelijke registratie.


Kandidaatomschrijving
Wat daarbij van groot belang is:
- aantoonbaar denken vanuit de klant is je tweede natuur;
- steeds zoek je naar wegen om de tevredenheid van de klant te verbeteren;
- je bent graag hét visitekaartje van het team ICT;
- perfecte beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als in geschrift;
- je vindt het leuk om samen te werken en je zoekt je gebruikers op en fungeert daarbij als ambassadeur van het team;
- een werkinstelling waarbij plezier en “afspraak is afspraak” vanzelfsprekend zijn;
- je draagt zorg voor complete incidentregistratie zodat collega’s de melding indien nodig van je kunnen overnemen;
- je zorgt bij alle werkzaamheden voor een bijgewerkt configuratie overzicht (CMDB).

 
De functie-eisen:
Je hebt:
- kennis en ervaring met het gebruik van registratietool Topdesk;
- kennis van / ervaring met het gebruik van Citrix / VDI;
- kennis van Microsoft Office;
- kennis van ITIL;
- kennis van en ervaring met het beheer op mobiele apparatuur.

Indicatie kennis en vaardigheid:
- MBO Informatica werk- en denkniveau met minimaal drie jaar relevante ervaring;
- kennis van hard- en software;
- analytisch vermogen om complexe fouten snel en adequaat op te (laten) lossen;
- inzicht in gemeentelijke organisatie en kennis van de werkprocessen en gebruikte applicaties is een sterke pré;
- klantgerichte en stressbestendige instelling;
- goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en goede communicatieve vaardigheden;
- veranderingsgerichtheid en flexibiliteit.

    

Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 4 jaar als Helpdeskmedewerker ICT.
Referentie vereist
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

- VAR-verklaring (indien ZZP-er)
- Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
- VOG

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 50 %
Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar werkervaring met Citrix, VDI en ITIL.

- Ervaring met alle 3 (10 %)
- Ervaring met 2 van de 3 (7 %)
- Ervaring met 1 van de 3 (3 %)

Weging: 10 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 4 jaar als Helpdeskmedewerker ICT bij een gemeente.
Weging: 20 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht