Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
005924
 
Opdracht
Projectleider 3D Integraal, 8 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-03-08 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Personeel en organistatie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
16-03-2015
31-12-2015
24
8
1
Hoe vaak kan er evetueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

In het kader van de 3D's in het sociale domein is er voor gekozen om per januari 2015  zoveel mogelijk gebruik te maken van bestaande toepassingen.

Deze projectopdracht moet er toe leiden dat de huidige veelal pragmatische keuzes worden vervangen door een effectieve, integrale oplossing voor de taken in het sociale domein onder verantwoordelijkheid van de gemeente en de functie die de gemeente op dit gebeid vervuld als Centrumgemeente. De Centrumconstructie vervult de functies: beleidsvoorbereiding, inkoop en beheer voor beschermd wonen, maatschapelijke opvang, vrouwenopvang, regionale inkoop jeugdzorg en de beleidsvoorbereiding voor het regionale werkbedrijf.


Doel:

Eén samenhangend informatiesysteem met landelijke-, regionale- en lokale koppelingen. Het systeem biedt een gedegen ondersteuning voor zowel de front- als backoffice zorgtaken die onder de verantwoordelijkheid van de gemeente Leeuwarden uitgevoerd worden.

Dit zowel voor de ‘eigen’ lokale zorg als ook voor de taken die de gemeente Leeuwarden uitvoert vanuit haar rol als Centrumgemeente.

Belangrijk uitganspunt hierbij dat er alleen gebruik gemaakt wordt van de afgesproken (uitwisselings)standaarden.


Scope:

Het project voorziet in een toepassing die de werkprocessen binnen de Zorgtaken van de gemeente(n) ondersteund, zowel:

-frontoffice processen als: aanmelding, intake, diagnose, behandelplan, ondersteuning, evaluatie en nazorg;

-backoffice processen als: besluitvorming, monitoring, trajectbeheer, dossiervorming, verantwoording, bezwaar en beroep, betaling en incasso,  inkoop en contractbeheer,

-het in afstemming met samenwerkingspartners (o.a. MO Zaak, Amaryllis, andere Friese gemeenten), vaststellen van de eisen en wensen;

-het opstellen van een bestek en het selecteren (aanbesteden) van de gewenste oplossing/toepassing(en);

-het faciliteren van gegevenskoppelingen-/knooppunten als het “landelijke gegevensknooppunt” en CORV;

-het adviseren m.b.t. het converteren van de databestanden die met de werkprocessen gemoeid zijn.

-het invoeren van de nieuwe oplossing:

-het (technisch) werkend opleveren middels een gestructureerd proces van installeren, testen en accepteren;

-waar nodig aanpassen van werkprocessen

-het organiseren van trainingen (beheer en gebruikers)

De scope van het project wordt in het eerste kwartaal 2015 verder gespecificeerd om zo goed aan te sluiten bij de organisatiekeuzes.

 

Planning:

Het project start in april 2015. Dan zijn de eerste praktijkervaringen opgedaan. In 2015 vindt, samen met de partners de voorbereiding, de selectie en aanschaf plaats. In het daaropvolgende jaar is de gefaseerde implementatie voorzien.

 

We zoeken een kandidaat dit beschikt over de volgende vaardigheden en competenties:

-Aantoonbare kennis en ervaring met werken in het sociaal domein, de 3 decentralisaties, regionale samenwerking en de verkenning informatievoorziening sociaal domein (VISD),

-HBO-Opleiding,

-Aantoonbare ervaring als Projectleider in de rol als bouwer in een organisatieproject,

-Aantoonbare People Management skills,

-Communicatief zeer vaardig en duidelijk,

-Kennis van en ervaring met procesmatig en projectmatig werken,

-Ervaring binnen een overheids omgeving,

-Besluitvaardig,

-Analytisch,

-Teamspeler,

-Klantgericht.


Tarief
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen

 
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
-afgeronde HBO opleiding
 
-Meer dan 3 jaar werkervaring binnen sociaal domein en overheid
 
-Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met procesmatig werken en projectleider werkzaamheden in het sociale domein


Inhoudelijke CV wensen
40 % Afgeronde HBO opleiding richting bedrijfskunde of informatica
60 % Je hebt meer dan 5 veranderings projecten geleid in gemeentelijke sociale domeinen


Planning
26-02-2015 00:00
03-03-2015 23:59
04-03-2015 23:59
08-03-2015 23:59
09-03-2015 00:00
13-03-2015 23:59

 

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht