Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
300
 
Opdracht
Projectleider Vergunningenloket , 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-04-07 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

300

Aanvang

zo spoedig mogelijk

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

24

Verloopt op

07-04-2015 09:00

 

 

Opdracht
De opdracht behelst het herinrichten c.q. updaten van de werkprocessen rondom vergunningverlening en het fungeren als eerste aanspreekpunt op procesniveau voor de unit. Tevens ben je voor de rest van de organisatie aanspreekpunt over de processen van het vergunningenloket. HR-taken, zoals de gesprekkencyclus en verzuim, vallen niet binnen de opdracht, evenals de afstemming met het bestuur.  Om de digitalisering  van het Wabo proces en het gebruik van het zaaksysteem tot een succes te kunnen maken is het nodig om de werkprocessen binnen de unit in kaart te brengen en zo efficiënt mogelijk in te richten, waarbij de gekozen systemen gelden als randvoorwaarden.  Je belangrijkste focus richt zich op de procesoptimalisatie en je zorgt  er voor dat er een flinke slag kan worden gemaakt in de werkprocessen van de omgevingsvergunningen , de vergunningen op basis van de APV (Algemene Plaatselijke Verordening)  en overige  vergunningen (o.a. Horecawet), met als belangrijkste resultaat een kortere doorlooptijd en een reductie arbeidstijd per vergunningaanvraag.

 

Gunningscriteria (weging). 

-Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met  procesoptimalisaties van werkprocessen binnen de overheid (30%)

-Aantoonbare leidinggevende ervaring als projectleider of hiërarchisch leidinggevende binnen de overheid  in de afgelopen 5 jaar (25%)

-Kennis van vergunningverlening Wabo, bijzondere wetten, APV, etc. (25%)

-Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau, op het gebied van bijvoorbeeld bouwkunde, planologie, recht of bestuurskunde (10%)

-Aantoonbare  ervaring met vertaling van werkprocessen naar  digitale  systemen (10%)

 

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan, dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:

-Is in staat snel processen te doorzien en kan een quickscan maken waardoor knelpunten snel en helder in beeld komen.

-Is in staat groepen mensen aan te sturen op het behalen van resultaten, met oog voor en anticiperend op relevante ontwikkelingen die van belang zijn voor het project.

-Is resultaatgericht door eigen en andermans werkzaamheden te benoemen in concrete doelen, stelt meetpunten en mijlpalen en concretiseert werkprocessen. Signaleert en anticipeert tijdig op verstoringen.

-Weet personen met uiteenlopende belangen op één lijn te krijgen.

-Is creatief; is in staat met verschillende mogelijkheden te komen voor het oplossen van problemen. Is ook in staat met nieuwe processen of methodes te komen om tot een optimaal resultaat te komen.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht