Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000304
 
Opdracht
Senior Projectondersteuner 5x, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-04-10 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering), Management support
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
02-06-2015
30-11-2015
ja, in overleg
36


 

De Dienst Informatie en Communicatie Technologie (ICT) is onderdeel van het Politiedienstencentrum (PDC) en is de organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT. Zij zorgt voor de beschikbaarheid van de Informatievoorziening (IV) (waar nodig 24/7) en de gebruikersondersteuning. Tevens ontwikkelt de dienst nieuwe functionaliteit en is verantwoordelijk voor doorontwikkeling en het onderhoud van de bestaande IV-applicaties. Binnen de dienst ICT voert de sector PPI het IV project- en programmamanagement en Interimmanagement met als doel een goede samenwerking tussen de business en de diensten Informatiemanagement (IM) en ICT bij de uitvoering van projecten en programma's. Naast borging van de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening voert de dienst regie op uitbestede services.

De sector PPI bestaat uit de teams: Project-, Programma- en Interim management, Projectondersteuners, Project en Programma Office en het Projectenbureau. De sector levert capaciteit voor het leiden van programma's en projecten binnen de Nationale politie. Deze programma's en projecten richten zich op de realisatie, invoering en ingebruikname van nieuwe of gewijzigde IV- en/of ICT-producten/diensten.


Ondersteunen in de uitvoering van diverse IV gerelateerde projecten.


Ja, je bent in een ondersteunende rol mede verantwoordelijk voor de realisatie van een complex (sterk organisatorisch) project op het terrein van informatievoorziening.
Draagt mede zorg voor de implementatie van de oplossingen.


assisteren van de programma-en projectmanagers bij het opstellen van programma- en projectplanningen en het bewaken daarvan;
voortgangsoverzichten verzamelen en afwijkingen signaleren en analyseren;
de programma- en projectmanager assisteren bij het opzetten van de (financiele en algemene)projectadministratie en het bewaken daarvan;
periodieke programma/ projectrapportages samenstellen en rapportagetermijnen bewaken;
zorgdragen voor (centrale) projectarchivering met inachtneming van de richtlijnen hiervoor;
voorbereiden en notuleren programma-projectvergaderingen en het maken van verslagen en besluitenlijsten;
methodische ondersteuning geven voor Prince 2 aan programma- en projectmanagers;
zorgdragen voor de bewaking van de richtlijnen t.a.v. kwaliteitsmanagement voor de projecten/programma's;
zorgdragen voor de invulling en bewaking van de richtlijnen van risicomanagement voor de projecten/programma's;
bewaken en registreren resourcemanagement van de projecten/programma's;
overige administratieve werkzaamheden.


NVT


Ja, met de projectmanager, projectmedewerkers, medewerkers van andere lijnafdelingen, leveranciers van hard-/software, leveranciers van diensten.


Inzet in de projectorganisatie.


Minimaal een afgeronde erkende 4 jarige HBO opleiding is een eis.
De behaalde Prince2, CAPM, PMP, MSP of P3O, certificering is een wens.
De behaalde IPMA D certificering is een wens.
 


Werkervaring

In de afgelopen 8 jaar minimaal 5 jaar relevante ervaring als projectondersteuner binnen een ICT of IM gestuurde omgeving. Dit is een eis.
In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Projectmanagement binnen de overheid is een wens.
Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Projectmanagement in de politieorganisatie is een wens.
In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met projectmanagement methodieken ( Prince2, IPMA, CAPM, PMP of MSP) is een wens.
Aantoonbare werkervaring met de Principal Toolbox is een wens.
In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar ervaring met projectadministratie, project financiën en rapportages is een wens.

Kerncompetenties:

-Organiseren

-Analyseren

-Samenwerken

-Communicatief vaardig

-Nauwkeurig


Planning / Afspraken

data volgen
23-04-2015


Toelichting gunning
Sorteer op prijs / kwaliteit verhouding
Gewicht van prijs : 10 %
Gewicht van kwaliteit : 90 %

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient ten aller tijden een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd. Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien de kandidaat in de afgelopen zes maanden reeds eerder op een intakegesprek bij de Inhuurdesk Politie is geweest voor dezelfde of een vergelijkbare functie en hieruit is gebleken dat de kandidaat onvoldoende geschikt is geweest.


Referenties

Onder een referentie verstaan wij een overzichtelijke omschrijving van minimaal één (kern)competentie in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week, de betreffende competentie omschreven volgens de STAR-methode (Situatie, Taak, Actie, Resultaat). Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever, hetgeen in zijn algemeenheid alleen zal gebeuren als de kandidaat in aanmerking komt voor een gesprek.


Opleidingen en diploma's

Indien bij de selectiecriteria gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dienen kandidaten een kopie diploma en/of certificaat toe te voegen aan de aanvraag. De originele gewaarmerkte diploma's en/of certificaten moeten tijdens een intakegesprek (uiteraard alleen in het geval een kandidaat wordt uitgenodigd) ter kennisgeving kunnen worden aangetoond. Kunnen kandidaten dit niet aantonen (op het moment dat hierom wordt gevraagd), dan is definitieve afwijzing het gevolg.



Geheimhoudingsverklaring

De kandidaat dient uiterlijk bij het bevestigen van het intakegesprek een ondertekende versie van de geheimhoudingsverklaring te kunnen overhandigen.


Tarieven

Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet door de politie voor vergoeding in aanmerking komt. De opgegeven prijs dient marktconform en reëel te zijn. Marktconform en reëel houdt in dat inschrijvers eerlijke, kostendekkende en in de markt gebruikelijke prijzen dienen op te geven, als basis voor een gezonde overeenkomst. Het doel hiervan is te voorkomen dat prijzen worden ontvangen die te veel afwijken van hetgeen in de markt gebruikelijk is, welke enerzijds de gunningsmethodiek negatief benvloeden en anderzijds praktisch niet toepasbaar zijn.
In het kader van de grondbeginselen van de aanbestedingswetgeving wordt de kandidaat alleen gesproken. Er dient een gelijke behandeling voor elke partij in het inkooptraject te zijn.



Screening

De definitieve gunning kan pas worden toegekend zodra de geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. De screening neemt enige tijd in beslag. U dient hier rekening mee te houden. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 2-6-2015 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 30-11-2015 voor 36 uur per week. Het contract kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Geheimhoudingsverklaring
Met het selecteren van de geheimhoudingsverklaring verklaart u dat de kandidaat deze gelezen en ondertekend heeft en uiterlijk kan toezenden bij het bevestigen van het intakegesprek.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Maakt u geen gebruik van bijgevoegde template ZAL uw bieding terzijde worden gelegd. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: •Organiseren •Analyseren •Samenwerken •Communicatief vaardig •Nauwkeurig Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
In de afgelopen 8 jaar minimaal 5 jaar relevante ervaring als projectondersteuner binnen een ICT of IM gestuurde omgeving. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat
 
Minimaal een afgeronde erkende 4 jarige HBO opleiding is een eis. Een kopie van het behaalde examendiploma dient te worden bijgevoegd bij uw aanbieding.


Inhoudelijke CV wensen
25 % In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de projectmanagement methodieken Prince2, IPMA, CAPM, PMP of MSP is een wens. Benoem in het CV duidelijk met welke projectmethodiek er is gewerkt en van wanneer tot wanneer. Score verdeling: Bij niet aangetoond of minder dan 1 jaar - 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
25 % In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar ervaring met projectadministratie, project financiën en rapportages is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV. Score verdeling: Bij niet aangetoond of minder dan 1 jaar - 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
15 % In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Projectmanagement binnen de overheid is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij niet aangetoond of minder dan 1 jaar - 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
15 % Aantoonbare werkervaring met de Principal Toolbox is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem in het CV duidelijk bij welke organisatie en van wanneer tot wanneer deze ervaring is opgedaan.
10 % De behaalde IPMA D certificering is een wens. Een kopie van het behaalde certificaat dient te worden bijgevoegd bij de inschrijving.
5 % De behaalde Prince2, CAPM, PMP, MSP of P3O, certificering is een wens. Een kopie van het behaalde certificaat dient te worden bijgevoegd bij de inschrijving.
5 % Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Projectmanagement in de politieorganisatie is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat.


Planning
Start publicatie 02-04-2015 00:00
03-04-2015 16:00
09-04-2015 23:59
10-04-2015 09:00
10-04-2015 00:00
30-04-2015 23:59

 

 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht