Beschrijving
Startdatum 4 mei 2015
Einddatum 23 oktober 2015
Uren per week 24
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 1 keer, 3 maanden
Wij zijn een moderne shared serviceorganisatie die sinds 1 januari 2012 de bedrijfsvoering verzorgt
voor de gemeenten Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest en Zoeterwoude en een aantal overige
klantorganisaties. Onze organisatie bestaat uit zes service-eenheden: ICT, Inkoop, Financiën, HRM,
Juridische Zaken en Facilitaire Zaken en de staf-eenheid Bedrijfsvoering en Control. Er werken
ongeveer 300 medewerkers bij Servicepunt71.
Het werken in een shared service organisatie brengt dynamiek, complexiteit en uitdagingen met zich
mee. Wij hebben meerdere opdrachtgevers en werken op een klant- en resultaatgerichte manier aan
gezamenlijke (shared) bedrijfsvoering met meerwaarde voor allen en elke organisatie afzonderlijk.
Dit vraagt een andere manier van werken, doen en denken dan in een reguliere organisatie. De
ambitie van onze organisatie is: een professionele en betrouwbare dienstverlener die goede producten en diensten levert. Belangrijke doelstellingen zijn
het verhogen van de kwaliteit, het verlagen van de kosten en het verminderen van de
kwetsbaarheid. Wij werken vanuit 3 kernwaarden: eigenaarschap, vakmanschap en zakelijkheid. Het
creëren van een prettige werksfeer en ontwikkelkansen voor medewerkers staan daarbij hoog in het
vaandel.
Om welke afdeling gaat het?
Het team Financiële Administratie & Informatievoorziening is verantwoordelijk voor registratie,
controle en informatievoorziening op het gebied van financiën. Dit team bestaat uit verschillende
units waaronder de unit Informatievoorziening. De unit informatievoorziening beheert de financiële
applicaties, waaronder het financiële systeem Decade, verder verzorgt deze unit de
informatievoorziening vanuit verschillende systemen via de rapportagetool Cognos.
Wat houdt de functie in?
- Als functioneel applicatiebeheerder Decade draag je samen met collega applicatiebeheerders zorg voor het functionele beheer van het financiële systeem Decade.
- Daarnaast handel je op een kundige en klantgerichte wijze vragen af van gebruikers via het registratiesystem Topdesk.
- Momenteel loopt het traject waar Decade versie 3 wordt gemigreerd naar versie 4, hierin zal jij tevens werkzaamheden oppakken.
Wat zijn de functie-eisen?
- HBO werk- en denkniveau
- Relevante werkervaring met applicatiebeheer Decade is een must
- Affiniteit met het maken van SQL queries en XML’s
- Proactief, klantgericht, accuraat en oplossingsgericht
Goede communicatieve vaardigheden.
- Je bent in staat zowel in teamverband als zelfstandig te opereren
Competenties:
- Proactief
- Klantgericht
- Oplossingsgericht
- Accuraat
- Zelfstandig
Wat bieden wij?
- Een uitdagende en afwisselende functie in een team van enthousiaste en slagvaardige collega's.
- Een klantgerichte en op resultaatgerichte, informele werksfeer.
- Een professionele werkomgeving waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.
|