Beschrijving
Duur
8 maanden
Optie tot verlenging
Mogelijk maar nog niet bekend.
Uren per week
32
Aanvang
per direct t/m 31 december 2015
Regio
Utrecht
Opdracht
Als medewerker Bedrijfsvoering heb je onder andere een aantal taken rond het samenstellen van de begroting.
Hierbij kun je denken aan het maken en/of controleren van begrotingswijzigingen en het maken van diverse staten en overzichten.
Je coördineert de uitvraag van de managementrapportage en verzorgt diverse onderdelen van de jaarrekening.
Daarnaast ben je expert én daarmee het eerste aanspreekpunt op gebied van BTW vraagstukken.
Regelmatig gaat het hierbij om complexe vraagstukken waarbij hoge bedragen op het spel staan.
Verder begeleid je medewerkers bij vraagstukken rondom treasury, grootboek, geldleningen, investeringen, reserves en voorzieningen. Daarbij bewaak je de vereiste kwaliteit.
Je verzorgt de 3-maandelijkse en jaarlijkse rapportages ten behoeve van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Bij het implementeren van nieuwe wetgeving, zoals de Wet op de Vennootschapsbelasting, de Wet Markt en Overheid en de Huurdersheffing
vervul je een proactieve rol.
Om deze werkzaamheden snel en vakkundig op te kunnen pakken, beschik je over de volgende kwaliteiten:
• je kunt zelfstandig een complete begrotingswijziging uitvoeren
• je hebt uitgebreide kennis van gemeentefinanciën;
• zowel mondeling als schriftelijk communiceer je duidelijk en;
• je bent analytisch sterk, stressbestendig en kwaliteitsgericht;
• je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, werkt integer en bent klantgericht;
• je kunt zelfstandig een complete begrotingswijziging uitvoeren;
• je hebt uitgebreide kennis van BTW en het BTW compensatiefonds;
• je hebt kennis van de werkzaamheden rond de P&C cyclus;
• je hebt feeling met applicatiebeheer en kennis van Key2financiën (Centric).
Gunningscriteria (weging)
Aantoonbare kennis van een complete begrotingswijziging (25%)
Aantoonbare kennis van BTW en het BTW compensatiefonds (20%)
Minimaal 2 jaar ervaring op gebied van gemeentefinanciën in de afgelopen 4 jaar (25%)
Directe beschikbaarheid (15%)
Minimaal afgeronde HBO opleiding (10%)
Maximaal uurtarief € 70,- ex BTW en incl. reiskosten (5%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend.
De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt.
De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase.
Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria.
De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek,
waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Analytisch sterk
stressbestendig
kwaliteitsgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 10.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
in overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 28 april tussen 13.00 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk 24 april 2015 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
|