Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ11828
 
Opdracht
Adviseur Veiligheid/APV/Horeca 29 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-04-21 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support, Welzijn en zorg
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Startdatum 4-5-2015
Einddatum 30-4-2016
Optie tot verlenging Ja
Aantal uur per week 29
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

Functiecategorie 
Beleids- en adviesdiensten

Functie Adviseur
Veiligheid/APV/Horeca

Functietitel 
Adviseur Veiligheid/APV/Horeca

Beleidsadviseur B (Openbare orde en veiligheid)


Voor het team  Jeugd, Leefbaarheid en Veiligheid (JLV)  zoeken wij een beleidsadviseur voor  29 uur per week met een tijdelijk dienstverband van 1 april 2015  tot 1 april 2016.   


Team JLV
Het team JLV houdt zich bezig met het initiëren, ontwikkelen en (doen) uitvoeren van adequaat gemeentelijk beleid op overwegend operationeel niveau op ondermeer de beleidsvelden, Jeugd, Sport, Wijkgericht werken, Cultuur, Voorzieningen, Leefbaarheid en Openbare orde en veiligheid.

De functie

Hoofdtaken en verantwoordelijkheden op met name het beleidsterrein Openbare orde en veiligheid.
• Belast met integrale beleidsontwikkeling en -evaluatie, met het accent op de middellange en/of korte termijn. Hierbij kun je denken aan ondermeer het Horacabeleid.
• Genereert management- en bestuurlijke informatie en rapportages omtrent de voortgang van beleid
• Adviseert bestuur en organisatie vanuit vakinhoudelijke achtergrond omtrent beleidsmatige en organisatorische vraagstukken. Hier kun je denken aan casusregie: regie voeren met betrekking tot complexe veiligheidsvraagstukken.
• Het verrichten van (risico)analyse en onderzoek
• Neemt deel aan (interne) projectgroepen en overlegstructuren. Hierbij kun je denken een het veiligheidsoverleg. 

 

Jouw kwaliteiten
Werk en denkniveau: HBO + enige aanvullende ervaring

Er is regelmatig sprake van In- en externe contacten waarbij veelal sprake is van tegengestelde belangen. Hier moet je goed mee om kunnen gaan.
Belangrijkste competenties die gevraagd worden zijn:;
• Klantgericht
• Omgevingsbewust
• Flexibel
• Stevig
• Communicatief


CV eisen 
CV met referentie

Omschrijving 
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat.
Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.

De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen.

In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen.

Referentie:
Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week.
Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.

Aanvraag selectiecriteria 
Omschrijving - Knock-out - Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 5 jaar werkervaring in soortgelijke functie Niet ingeschakeld 8
Afgeronde HBO opleiding Ingeschakeld 
Recente kennis van het horecabeleid is een pré Niet ingeschakeld 1
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met het genereren van management- en bestuurlijke informatie en rapportages omtrent de voortgang van beleid Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld 
Er zijn minimaal 2 referenties toegevoegd aan het CV Ingeschakeld 
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring met APV en veiligheid Niet ingeschakeld 7

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht