Beschrijving
Startdatum 4-5-2015
Einddatum 30-4-2016
Optie tot verlenging Ja
Aantal uur per week 29
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Functiecategorie
Beleids- en adviesdiensten
Functie Adviseur
Veiligheid/APV/Horeca
Functietitel
Adviseur Veiligheid/APV/Horeca
Beleidsadviseur B (Openbare orde en veiligheid)
Voor het team Jeugd, Leefbaarheid en Veiligheid (JLV) zoeken wij een beleidsadviseur voor 29 uur per week met een tijdelijk dienstverband van 1 april 2015 tot 1 april 2016.
Team JLV
Het team JLV houdt zich bezig met het initiëren, ontwikkelen en (doen) uitvoeren van adequaat gemeentelijk beleid op overwegend operationeel niveau op ondermeer de beleidsvelden, Jeugd, Sport, Wijkgericht werken, Cultuur, Voorzieningen, Leefbaarheid en Openbare orde en veiligheid.
De functie
Hoofdtaken en verantwoordelijkheden op met name het beleidsterrein Openbare orde en veiligheid.
• Belast met integrale beleidsontwikkeling en -evaluatie, met het accent op de middellange en/of korte termijn. Hierbij kun je denken aan ondermeer het Horacabeleid.
• Genereert management- en bestuurlijke informatie en rapportages omtrent de voortgang van beleid
• Adviseert bestuur en organisatie vanuit vakinhoudelijke achtergrond omtrent beleidsmatige en organisatorische vraagstukken. Hier kun je denken aan casusregie: regie voeren met betrekking tot complexe veiligheidsvraagstukken.
• Het verrichten van (risico)analyse en onderzoek
• Neemt deel aan (interne) projectgroepen en overlegstructuren. Hierbij kun je denken een het veiligheidsoverleg.
Jouw kwaliteiten
Werk en denkniveau: HBO + enige aanvullende ervaring
Er is regelmatig sprake van In- en externe contacten waarbij veelal sprake is van tegengestelde belangen. Hier moet je goed mee om kunnen gaan.
Belangrijkste competenties die gevraagd worden zijn:;
• Klantgericht
• Omgevingsbewust
• Flexibel
• Stevig
• Communicatief
CV eisen
CV met referentie
Omschrijving
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat.
Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.
De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen.
Referentie:
Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week.
Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.
Aanvraag selectiecriteria
Omschrijving - Knock-out - Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 5 jaar werkervaring in soortgelijke functie Niet ingeschakeld 8
Afgeronde HBO opleiding Ingeschakeld
Recente kennis van het horecabeleid is een pré Niet ingeschakeld 1
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met het genereren van management- en bestuurlijke informatie en rapportages omtrent de voortgang van beleid Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld
Er zijn minimaal 2 referenties toegevoegd aan het CV Ingeschakeld
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring met APV en veiligheid Niet ingeschakeld 7
|