Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ12221
 
Opdracht
medewerker frontoffice, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-04-21 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 11-5-2015
Einddatum 11-11-2015
Optie tot verlenging ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

Het takenpakket omvat allerlei werkzaamheden op het gebied van de burgelijke stand, de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA), reisdocumenten en rijbewijzen en Verklaringen omtrent het gedrag. Het gaat hier om een allround functie waarbij balie en backoffice taken verricht worden.
 
    Je hebt minimaal een jaar ervaring opgedaan bij burgerzaken/publiekszaken bij een gemeente en hebt aantoonbare affiniteit met het vak burgerzaken/publiekszaken;
    Je hebt een MBO werk- en denkniveau, bent communicatief vaardig, flexibel, nauwkeurig, resultaat- en klantgericht en gaat voor kwaliteit;
    Je vindt het leuk om met mensen te werken;
    Je bent minimaal in bezit van het diploma Basisopleiding burgerzaken (BO-BZ) of BABZ;
    Je werkt in een flexibel rooster en bent bereid om minimaal 1 avond in de week te werken
 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
In bezit van diploma BOBZ/BABZ Niet ingeschakeld 10
Minimaal 1 jaar recente werkervaring aan frontoffice Ingeschakeld  
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Akkoord met de inhuur- en gebruikersvoorwaarden. Ingeschakeld  
Flexibel rooster en bereid om minimaal 1 avond in de week te werken Ingeschakeld  
   

 

 
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht