Beschrijving
Startdatum 1-6-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging Ja
Aantal uur per week 8
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project
Functiecategorie
Automatisering en ICT
Functie
Projectleider digitalisering
Functietitel
Projectleider digitalisering
De werkgroep ICT/gegevensbeheer heeft als hoofdopdracht de over te dragen dossiers te inventariseren.
Tevens zorgt de werkgroep ervoor dat alle primair proces relevante systemen gevuld zijn met de benodigde informatie.
Er worden afspraken gemaakt over digitalisering en het beheer van het digitaal archief. Aspecten ten behoeve van gegevensuitwisseling worden uitgewerkt.
Daarnaast wordt de werkgroep verzocht een oplossing te vinden voor de situatie waarin een medewerker werkzaamheden uitvoert waarvoor het formele mandaat nog elders ligt.
Doelstelling
Gezien het bovenstaande is het niet verrassend dat de hoofdopdracht luidt: “Zorgen van overdracht van dossiers en data.”.
Deze hoofdopdracht is verder uitgewerkt in de volgende punten:
Inventarisatie over te dragen data en dossiers.
Overdracht van data benodigd voor de primair proces relevante systemen.
Afspraken maken over het beheer van het archief (inclusief mandaten en DVO).
Afspraken maken over het ontsluiten van het archief.
Afspraken maken over eventuele digitalisering benodigde dossiers.
Zorgen voor het beschikbaar maken van geo-informatie binnen de gemeente.
Zorgen voor de benodigde aanpassingen in het OLO en AIM en het communiceren hierover met de betrokken medewerkers.
Zorgen voor mogelijkheden voor medewerkers op kantoor om te werken aan zaken waarvoor het mandaat nog elders ligt.
Het organiseren van trainingen voor de nieuwe medewerkers m.b.t. de te gebruiken applicaties.
Voor alle genoemde punten is het van belang om knelpunten vroegtijdig te signaleren alsmede indien nodig tijdig terugvalopties uit te werken.
CV eisen CV met referentie
Omschrijving Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.
De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen.
Referentie:
Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling.
Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week.
Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.
Aanvraag selectiecriteria
Omschrijving - Knock-out - Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 5 jaar kennis en ervaring als projectleider bij een omgevingsdienst en dergelijke projecten. Niet ingeschakeld 10
Minimaal afgeronde HBO opleiding Ingeschakeld
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld
Aantoonbare ervaring met digitaliseringsprojecten. Niet ingeschakeld 8
Aantoonbare kennis van en ervaring met Verseon Niet ingeschakeld 8
Het cv dient voorzien te zijn van 2 referenties (naam, functie en telefoonnummer) Ingeschakeld
|