Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Adviseur Vastgoed/ Medewerker gronduitgifte 20 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-05-06 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 26-5-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden

De gemeente staat midden in de stad en regio en werkt samen met burgers,  ondenemers en organisaties aan een mooie stad waarin er voor iedereen een plek is en waarin mensen op een fijne manier kunnen wonen, werken en verblijven.
De gemeente is een prettige en uitdagende werkgever en geeft binnen de dynamiek van veranderingen, veel ruimte en verantwoordelijkheid aan haar medewerkers.

Binnen de Eenheid Ontwikkeling zoeken wij bij de afdeling Vastgoed voor de duur van ca. 7 maanden en voor maximaal 3 dagen per week een ervaren adviseur Vastgoed c.q. medewerker gronduitgifte. Dit ter vervanging van een collega die met zwangerschapsvelof gaat. De werkzaamheden bestaan uit de verkoop van grond aan zowel particulieren als de zakelijke markt en betreft diverse beleidsvelden (zoals woningbouw, leisure, bijzondere doelgroepen). De kandidaat is verantwoordelijk voor de totale transactie, dat wil zeggen van informatieverstrekking en onderhandeling tot aan de contractuele vastlegging. Daarnaast participeert de kandidaat als vastgoeddeskundige in overleggen. Dit kunnen zowel projectgroepen als interne overleggen bij vastgoed of elders in en buiten de organisatie betreffen.

Kandidaatomschrijving
De kandiaat is een vastgoeddeskundige met een HBO werk- en denkniveau.
Ervaring op dit vlak binnen een gemeentelijke context in de zin van aantoonbare relevante werkervaring bij een gemeente is een pré.

Competenties die wij zoeken zijn:
-goede onderhandelingsvaardigheden
-gevoel voor bestuurlijke en commerciële verhoudingen
-praktisch ingesteld, verbindend en overtuigingskracht
-ook beschikt de kandidaat over heldere mondelinge en schriftelijk communicatievaardigheden

Gespreksplanning
Bij deze vacature wordt zowel gelijktijdig intern als extern geworven.
Interne kandidaten hebben voorrang boven externe kandidaten.

Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek.
De gesprekken vinden plaats op maandag 18 mei a.s.

Toelichting op rooster
Inzet voor deze opdracht kan variëren van 20 - 24 uur per week. Wij verwachten van de kandidaat flexibiliteit tav de uren.

Eisen

Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als Adviseur op het gebied van Gronduitgifte bij een overheidsinstantie (gemeente en/of provincie en/of waterschap).
Referentie vereist

Gevraagde documenten aanleveren na gunning
- VAR-verklaring (indien ZZP-er)
- Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
- VOG

Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 0 %
Gesprekkenronde Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 70 %WerkervaringOp CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als Adviseur op het gebied van Gronduitgifte bij een gemeente.
Weging:  30%

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht