Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2015-199
 
Opdracht
Medewerker Crediteurenadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-05-20 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 1 juni 2015
Einddatum 1 december 2015
Min. uurtarief € 0,00
Max. uurtarief € 40,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 3 maanden


De opdrachtomschrijving

De Afdeling
De afdeling Crediteurenadministratie valt onder de afdeling Financiële Administratie (F&A) van het Directoraat Administratieve Dienstverlening (DAD). De afdeling F&A geeft uitvoering aan het financiële en administratieve beleid van het ziekenhuis, binnen de daarvoor gegeven centrale richtlijnen.

Onder de Financiële Administratie vallen de afdelingen Grootboek, Crediteuren, Debiteuren & Cash Management en Projectadministratie. De afdeling Crediteurenadministratie ondersteunt alle ziekehuis-afdelingen met de inkoopfacturen en het kostenregistratieproces, voortvloeiend uit de factuur registratie en bestaat uit 6 medewerkers.


De Functie:
In de functie van Medewerken Crediteurenadministratie werk je nauw samen met verschillende interne afdelingen teneinde een juiste en tijdige registratie van de facturen (kosten) te bewerkstelligen. Je bent verantwoordelijk voor de factuurverwerking, jouw belangrijkste taak is het tijding en juist verwerken van de inkoopfacturen. Verder monitor je openstaande posten en handelt vragen af van interne klanten en leveranciers via de telefoon & mail. Je behandelt complexe innings- en verwerkingsvraagstukken en zoekt foutief verwerkte mutaties uit en verzorgt correcties. Je stelt ouderdomsanalyses op voor leveranciers en controleert openstaande postenlijsten en zorgt voor een juiste en tijdige betaling van de geboekte facturen.


De kandidaatomschrijving

- Beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift; Bent cijfermatig sterk, resultaatgericht, werkt nauwkeurig met oog voor detail;
- Bent een pro-actieve, flexibele en communicatieve teamplayer, gericht op het oplossen van problemen;
- Van de medewerkers wordt eigen initiatief en verantwoordelijkheidsgevoel verwacht.


De planning

Datum publicatie 12 mei 2015
Sluiting vragen 15 mei 2015
Beantwoording vragen 18 mei 2015
Sluiting opdracht 20 mei 2015
Gesprekken 26 mei 2015
Terugkoppeling 29 mei 2015



Eisen

-Je bent in het bezit van minimaal een MBO diploma in financieel/administratieve richting.

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal 3 jaar ervaring binnen een Crediteurenadministratie.

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, kennis van de (inter)nationale BTW regelgeving

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, ervaring met digitale factuurverwerking;

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, kennis van het minnelijke en juridische incassotraject

 

Gunningscriteria

-Je bent in het bezit van een HBO diploma in relevante richting (pré)

15%

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, ervaring met SAP (pré)

25%

-Je hebt HBO werk en denkniveau

5%

-Je bent bekend met Readsoft scansoftware (pré)

5%

-Je bent bekend met het inkoopfactureringsproces van een ziekenhuis (pré)

50%

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht