Het cluster Financial Planning en Control is verantwoordelijk voor planning & controlproducten, financieel advies en de financiële administratie van de gemeente.
De werkzaamheden van de medewerker financiële administratie bestaan uit het voorbereiden en verwerken van dagelijkse mutaties van kas-, bank- en girorekeningen, van in- en verkoopfacturen en administratieve overboekingen. Verder zorgt de medewerker voor de voorbereiding en verwerking van periodieke mutaties die voorvloeien uit de maandafsluiting.
De medewerker heeft een opleiding op Mbo-niveau/ financieel-economisch en ervaring met boekhoudkundige werkzaamheden. De competenties resultaatgerichtheid, accuratesse, klantgerichtheid en samenwerken moeten goed ontwikkeld zijn.
De offertes worden uiterlijk dinsdag 26 mei beoordeeld, waarna de kandidaten uitgenodigd worden.
De gesprekken vinden plaats op woensdag 27 mei in de ochtend van 9.00 - 12.00 uur.
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding op financieel administratief gebied.
Op CV aantoonbare werkervaring van minimaal 1 jaar opgedaan in de laatste 2 jaar met financieel administratieve werkzaamheden.
-VAR-verklaring (indien ZZP-er)
-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
Weging prijsdeel: 40 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %
Op CV aantoonbare werkervaring met het systeem Corsa opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Weging:20 %