Beschrijving
Startdatum Inhuur:1 juni 2015
Einddatum Inhuur:1 december 2015
Uren: 36uur/week
Aantal gesprekskandidaten:Maximaal 3
Gespreksdatum matchingsgesprek: Mei 2015
Uurtarief bandbreedte Inhuur tarief is minimaal € 45 en maximaal €69.
In het uurtarief zitten ook alle reiskosten (woonwerk). Salaris indicatie Schaal 10
Plek in de organisatie Vergunningen Toezicht en Handhaving
-team Juridische Zaken en Advies
Het team Juridische Zaken en Advies werkt mee in de primaire processen van de afdelingen Vergunningen en Toezicht en Handhaving Bebouwde Omgeving. Het begeleidt en bewaakt de juridische processen.
Taak van de dienst
Toetsen vergunningsaanvragen en Toezicht houden op de openbare en bebouwde ruimte.
Dit ishet werk
Je adviseert medewerkers bij vergunningverlening. Daarbij behandel je zelfstandig reacties op vergunningen, stel je weigeringen op en verdedig je de primaire besluiten bij bezwaar. Gedurende het proces heb je veelvuldig contact met collega's, met
de aanvrager en indieners van reacties. In het proces van toezicht en handhaving ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende juridische werkzaamheden als het opstellen van vooraankondigingen, behandelen zienswijzen, opstellen last onder dwangsommen en bestuursdwang, opstellen bestuurlijke boete. Je verdedigt primaire besluiten bij bezwaar. Je hebt veelvuldig contact met de overtreders en de behandelend inspecteur.
Profiel/ dit breng je mee
Je hebt een juridische opleiding op WO niveau afgerond of hebt dit niveau via werkervaring verkregen. Actuele kennis en ervaring met WABO regelgeving en jurisprudentie is noodzakelijk;
je hebt meer dan 3 jaar recente werkervaring met vergunningverlening en handhaving; voor jou nieuwe regelgeving maak je je snel eigen (b.v Huisvestingswet)
Je bent energiek, hebt uitstekende communicatieve vaardigheden;
denkt en werkt oplossingsgericht; heb gevoel voor maatschappelijke verhoudingen.
|