Het doel van de afdeling Informatiemanagement is de strategie te ontwikkelen voor de informatievoorziening en regie te voeren over het beheer en de exploitatie van de ICT voorzieningen van de gemeente door hier samen met de afdelingen invulling aan te geven.
De ICT is ondersteunend aan de taken van de gemeente en de werkzaamheden op de gemeentelijke afdelingen en de informatievoorziening naar burgers, bedrijven en instellingen. De ICT regie richt zich op zowel de interne organisatie als de externe (contract)partners. De gemeente heeft het netwerkbeheer, systeembeheer, technisch applicatiebeheer en de ICT helpdesk uitbesteed.
Vanwege zwangerschapsvervanging zoeken wij een recordbeheerder / DIV medewerker. De opdracht is voor 16 weken met een mogelijke verlenging na deze periode. Gedurende deze opdracht wordt het niet op prijs gesteld dat kandidaten meer dan 2 weken verlof/vakantie opnemen.
De taken bestaan uit:
-Archiefkenmerken van zaken aanmaken met betreklking tot nieuwe processen/ zaken in Mozard
-Klasseren van documenten en dossiers completeren
-Beheer van stukken in de paternosterkasten
-Vragen mbt digitale documenten en dossiers in Corsa beantwoorden
-Ondersteuning dossiervorming bij Sociale Zaken / WMO
-Ondersteuning postproces (scannen en registreren)