Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Recordbeheerder / DIV medewerker, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-05-26 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, ICT (zakelijke automatisering), Management support
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-6-2015
Voltooiing opdracht: 18-9-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Dienstverlening & Facilitair
Uren: 20 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving
 
Het doel van de afdeling Informatiemanagement is de strategie te ontwikkelen voor de informatievoorziening en regie te voeren over het beheer en de exploitatie van de ICT voorzieningen van de gemeente  door hier samen met de afdelingen invulling aan te geven.
De ICT is ondersteunend aan de taken van de gemeente en de werkzaamheden op de gemeentelijke afdelingen en de informatievoorziening naar burgers, bedrijven en instellingen. De ICT regie richt zich op zowel de interne organisatie als de externe (contract)partners. De gemeente  heeft het netwerkbeheer, systeembeheer, technisch applicatiebeheer en de ICT helpdesk uitbesteed. 

Vanwege zwangerschapsvervanging zoeken wij een recordbeheerder / DIV medewerker. De opdracht is voor 16 weken met een mogelijke verlenging na deze periode. Gedurende deze opdracht wordt het niet op prijs gesteld dat kandidaten meer dan 2 weken verlof/vakantie opnemen.


De taken bestaan uit:

-Archiefkenmerken van zaken aanmaken met betreklking tot nieuwe processen/ zaken in Mozard

-Klasseren van documenten en dossiers completeren

-Beheer van stukken in de paternosterkasten

-Vragen mbt digitale documenten en dossiers in Corsa beantwoorden

-Ondersteuning dossiervorming bij Sociale Zaken / WMO

-Ondersteuning postproces (scannen en registreren)


Kandidaatomschrijving
Als cultuurwaarden voor alle medewerkers zijn geformuleerd: Afspraak is afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).


Competenties
- Analytisch vermogen
- Zelfstandige en proactieve werkhouding
- Accuraat
- Enthousiast
- Teamspeler
- Generalistisch
- Communicatief vaardig
- Probleemoplossend vermogen
- Klantvriendelijkheid, geduld, maar ook doortastendheid zijn

 
Gespreksplanning
Voor deze functie wordt zowel intern als extern geworven. Interne kandidaten hebben voorrang boven externe kandidaten.

Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken zullen worden gevoerd op 28 mei 2015.

Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Talentenregio. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen.


 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als Recordbeheerder en/of DIV medewerker bij een gemeente of (semi) overheid.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde SOD 1 opleiding.


Startdatum
Op CV aantoonbaar is de kandidaat beschikbaar tussen 1 en 8 juni 2015 voor 20 uur per week.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-VOG



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 60 %


Systeemkennis Mozard
Op CV aantoonbaar werkervaring met het zaaksysteem Mozard.
Weging: 20 %


Systeemkennis Corsa
Op CV aantoonbaar werkervaring met het documentmanagementsysteem Corsa.
Weging: 10 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht