Beschrijving
Aanvraagnummer
|
350
|
Aanvang
|
1 juni 2015
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36
|
Verloopt op
|
26-05-2015 09:00
|
Opdracht
Als medewerker binnen het team van de Financiële administratie verricht je als financieel medewerker administratieve werkzaamheden waaronder:
-Controleren van facturen (juistheid & volledigheid)
-Facturen inboeken in de financiële administratie
-Facturen intern uitzetten & monitoren t.b.v. fiattering
-Voorbereiden van de betalingen aan leveranciers
-Interne- en leveranciersvragen (mail/telefoon) afhandelen.
-Archiveren inkoop facturen
Gunningscriteria (weging).
-Minimaal afgeronde MBO-opleiding (30%)
-Minimaal 1 jaar werkervaring gedurende de laatste 3 jaar bij een gemeente in een vergelijkbare functie (30 %)
-Maximaal uurtarief van € 35,- (40 %)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
-Accuraat
-Klantgericht
-Communicatief
|