Beschrijving
Aanvraagnummer
|
364
|
Aanvang
|
1 juli 2015
|
Duur
|
6
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
1 maal 2 maand(en)
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
32
|
Verloopt op
|
31-05-2015 23:59
|
Opdracht
Als servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle ICT gerelateerde problemen en vragen vanuit de eigen organisatie en de klantorganisaties. Je staat de klant professioneel te woord en bent verantwoordelijk voor het aannemen, registeren, oplossen en bewaken van incidenten en wijzigingen. Meldingen worden zoveel mogelijk door jou zelf opgelost. Indien nodig wordt de melding doorgezet naar de tweede lijn. Onderstaande werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:
Incident- en wijzigingsbeheer en ondersteuning.
Systeem-, netwerk-, en applicatiebeheer.
Werkplekbeheer.
CMDB.
Ontwikkeling infrastructuur.
Gebruikersondersteuning.
Rol incidentcoördinator.
Het meedraaien van een piketdienst met de collega’s van ICT behoort eventueel tot je verantwoordelijkheid.
Eisen (knock-out criteria)
Minimaal MBO-ICT diploma niveau 4
Minimaal 3 jaar werkervaring als Servicedeskmedewerker
Aantoonbare ervaring met Active Directory, TopDesk of een vergelijkbaar helpdesksysteem, Office 2010, Windows 7, en mobiele telefoons
Gunningscriteria (weging)
Aantoonbare kennis van ITIL (10%)
Aantoonbare kennis van RES Workspace Manager (10%)
Aantoonbare kennis van Citrix Appcenter (15%)
Aantoonbare kennis van Umra (15%)
Minimaal 2 jaar ervaring in incidentmanagement en op een servicedesk (50%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Je bent nauwkeurig, klantvriendelijk, communicatief sterk en een echte teamplayer met een flexibele werkhouding.
|