Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
007080
 
Opdracht
Projectleider Bedrijfsadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-05-31 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
15-06-2015
30-09-2015
36
8
Aantal verlengingen 1
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


 

De gemeentelijke organisatie is een intensief en ambiteus veranderproces gestart. Binnen de bedrijfsadministratie zijn er een aantal verbeterprojecten benoemd die eraan bijdragen dat de organisatie is toegerust om de enorme opgaven, waar de gemeente voor staat, te realiseren.

Een van deze verbeterprojecten is de optimalisering van de activa administratie.

De projectleider :

-adviseert over en integreert concepten en werkwijzen ter verbetering van de efficiency en effectiviteit van de activa administratie;

-leidt het verbeter- en ontwikkelproject en geeft functioneel leiding aan de projectmedewerkers;

-draagt bij de projectsturing zorg voor de bewaking en rapportage over voortgang, uitputting van middelen en beslismomenten;

-is specialist binnen het vakgebied administratie en in het bijzonder van de activa administratie;

-stelt rapportages op, zoekt draagvlak voor verandering, presenteert, maakt analyses en trekt conclusies.
 

De kandidaat heeft:

-een academisch werk- en denkniveau;

-inhoudelijke kennis van en ervaring met de belangrijkste gebieden en werkprocessen binnen het domein van de bedrijfsadministratie;

-kennis van bedrijfsvoeringsvraagstukken;

-gerichte (aanvullende) opleidingen op het vakgebied;

-affiniteit met in inzicht in meerdere beleidsvelden van de gemeentelijke organisatie.-


Tarief
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

WO bedrijfseconomie. Aantoonbare kennis van de BBV.
 
Minimaal vijf jaar ervaring binnen het financiële domein van een gemeentelijke organisatie in een leidinggevende positie.
 
Inhoudelijke kennis van en ervaring met de belangrijkste gebieden en werkprocessen binnen het domein van de bedrijfsadministratie en in het bijzonder van de activa administratie.
 
Ruime kennis van geautomatiseerde systemen.


Inhoudelijke CV wensen
40 % WO niveau bedrijfseconomie
20 % Additionele financiële opleidingen
20 % Kennis en ervaring van de opzet en structuur van de administratie en in het bijzonder de activa administratie.
20 % Competenties: analytisch, overtuigingskracht, innovatief, plannen en organiseren, kwaliteitsgericht, goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.


Planning
21-05-2015 00:00
26-05-2015 23:59
27-05-2015 23:59
31-05-2015 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 01-06-2015 00:00
12-06-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht