Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ12971
 
Opdracht
Medewerker Controle & Handhaving Participatiewet
 
Sluitingsdatum
2015-06-19 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-7-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging Ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

Je hebt een voor de functie relevante opleiding gevolgd. Je bent bekend met motiverende gesprekstechnieken en maakt hiermee gebruik van de zelfredzaamheid van de burger. Verder heb je kennis van het sociale domein in relatie tot de doelgroep en is kennis van de  huidige wetgeving. Het bezitten van een BOA is een pre.
 
Je hebt een klantgerichte instelling en bent gericht op samenwerking. Je bent integer en gaat graag mee in veranderingen die de kwaliteit van de organisatie en het werk ten goede komen wat zich vertaalt in het denken in kansen. Ook heb je de juiste motivatie en creativiteit om te komen tot goede prestaties die de kwaliteit van de dienstverlening hoog houden en verder verbeteren. Je bent flexibel in werkdagen en hebt er geen moeite mee om ook buiten kantoortijden te werken, hebt durf, blijft goed overeind in stressbestendige situaties en bent een goede netwerker. 
 
 
    Preventief ondersteuning bieden aan de specialisten bijstand tijdens de aanvraagfase van een uitkering.
    Controleren op de naleving van rechten en plichten van de uitkeringsgerechtigden, door middel van:
 
- Informatie gestuurd handhaven.
- Het inzetten en uitvoeren van themaonderzoeken.
- Het afleggen van huisbezoeken in het kader van de rechtmatigheid en de wet BRP.
- Het verrichten van waarnemingen ter plaatste.
- Dossier onderzoek en internetresearch.
 
    Het zelfstandig voeren van en ondersteuning bieden aan  de specialisten bij spreekkamer gesprekken.
    Het maken van gesprekverslagen tijdens de spreekkamer gesprekken.
    Het rapporten van de bevindingen in het kader van de rechtmatigheid.
    Samenwerken met de integrale toegang, om tot een duurzame oplossing, zonder fraude, 
 
 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 3 jaar recente werkervaring in soortgelijke functie. (niet ouder dan 1 jaar) Niet ingeschakeld 8
Afgeronde HBO opleiding. Niet ingeschakeld 6
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Aantoonbare ervaring (minimaal 3 maanden) met GWS4all, aangeven per werkervaring. Niet ingeschakeld 6
Minimaal 1 referentie die exact aansluit op het gevraagde (als apart document toegevoegd, inclusief contactgegevens. Ingeschakeld  
Kennis van de participatiewet, dit dient duidelijk in het cv naar voren komen. Niet ingeschakeld 10
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht