Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
007485
 
Opdracht
Projectleider ICT Omgevingsdiensten
 
Sluitingsdatum
2015-06-29 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
16-06-2015
31-12-2015
24
8
Aantal verlengingen 1
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
12 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

de uitvoering zijn 4 projecten geformuleerd. Voor de uitvoering is een Stuurgroep ingesteld.

Belangrijkste taken

-Je geeft leiding aan de uitvoering van de projecten, bewaakt de voortgang/samenhang daarvan en onderneemt noodzakelijk (bij)stuuracties.

-Je bent adviseur van de Programmaleider voor de invulling van zijn rol

-Je signaleert relevante trends en strategisch/bestuurlijke ontwikkelingen en vertaalt deze naar de impact voor het project en het programma.

-Je adviseert het operationele management van de deelnemende organisaties over de consequenties voor de werk- en beheerprocessen en doet voorstellen voor de implementatie daarvan.

-Je coordineert de implementatieprocessen.

-Je adviseert over informatie-technische consequenties van het programma.

Gesprekken vinden plaats op 13 juli 2015.



Profiel van de projectleider

De projectleider is veranwoordelijk voor de uitvoering van de geformuleerde projecten en is medeverantwoordelijk voor de realisatie van de programmadoelen.  Daarvoor stelt hij een projectorganisatie op en bewaakt de voorgang en samenhang van de project(en). Deze is in staat om voor het project de verbindingen de leggen met de deelnemende organisaties en adviseert de programmaleider over (bij)stuuracties over zijn rolinvulling richting Stuurgroep. Voorts heeft deze gedegen kennis van zaken van de inhoudelijke -, procesmatige - en informatiseringsaspecten. Verder is deze een stevige persoonlijkheid die met tact, drive en overtuigingskracht leiding geeft aan de project(en).



Opdrachteisen:

-Een HBO/WO-denkniveau

-Kennis van en ervaring met informatiseringsvraagstukken en de onderliggende VTH-werkprocessen bij de gemeentelijke en provinciale overheid.

-Ervaring met bestuurlijke processen in een complexe omgeving en met het leiding geven aan informatiseringsprojecten.

-Vaardig in het plannen en organiseren.

-In staat om de verschillende aspecten en partijen in het project met elkaar te verbinden.

-Beschikt over adviesvaardigheden en overtuigingskracht.

-Een stevige persoonlijkheid, die doelgericht is.

-Communicatief en contactueel vaardig


Tarief
Maximaal: € 100,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

minimaal HBO ICT opleiding
 
minimaal 5 jaar ervaring met ICT-projectleiding
 
minimaal 1 jaar ervaring met ICT-projecten voor omgevingsdiensten


Inhoudelijke CV wensen
20 % WO - opleiding
25 % kennis van de Gelderse Omgevingsdiensten
25 % brede ICT kennis en vaardigheden
30 % kunnen schakelen tussen meerdere rollen


Planning
16-06-2015 00:00
Einddatum vragen 21-06-2015 23:59
Beantwoording vragen 23-06-2015 23:59
Sluiting publicatie 29-06-2015 12:00
Beoordeling offertes (vanaf) 30-06-2015 00:00
Verwachte terugkoppeling 20-07-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht