Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
399
 
Opdracht
Informatie Controller, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-23 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

399

Aanvang

z.s.m.

Duur

5 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

23-07-2015 09:00

 

 

De werkplek
De Toegang is de uitvoeringsorganisatie van het sociale domein dat onder verantwoordelijkheid van de directeur van het cluster Samenleving ressorteert. Het kennisveld omvat de werkterreinen Financiën, Inkoop, Informatieanalyse en processen/ administratieve organisatie.  

Het kennisveld is verantwoordelijk voor de ondersteuning van en de advisering over de primaire gemeentelijke processen vanuit het sociale domein (zowel jeugd, wmo als participatie). De informatiecontroller zorgt voor een betrouwbare en toegankelijke informatievoorziening.



De functie
De Informatie controller ondersteunt de manager toegang in samenwerking met de bedrijfseconomisch adviseur van de toegang bij hun werkzaamheden op het gebied van informatievoorziening, planning & control en inkoopanalyses op het gebied van het sociale domein. De informatie controller levert een bijdrage aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van de informatievoorziening in het bijzonder. Gewenst profiel:

-Ondersteuning bij inrichting administratieve processen Jeugdzorg, o.a. match initiële vulling met declaraties, bewaken en extra handjes voor uitval declaraties/verwerking correcties;

-Administratief proces rond de Hulp bij het Huishouden Toelage inrichten;

-Ondersteuning bij Project monitoring;

-Ondersteuning bij mutaties (inleen) personeel toegang;

-Oppakken administratieve problemen rondom betalingen facturen/correcties boekingen (communicatie/coördinatie met de shared service organisatie Financiën);

-Extra ondersteuning bij jaarrekening/najaarsnota, o.a. bij de Jeugdzorg.



Gunningscriteria

-Minimaal 3 jaren ervaring in de afgelopen 7 jaren in het sociale domein in een vergelijkbare functie (20%)

-Praktische kennis van inkoopprocessen in het sociale domein (10%)

-Kennis van informatiesystemen en vaardig met spreadsheetsapplicaties (30%)

-Afgeronde opleiding op het gebied van financiën en informatievoorziening op minimaal HBO-niveau (30%)

-Uurtarief tussen € 50,- en € 70,-  per uur, exclusief BTW, inclusief reis- en marktplaatskosten (10%)

De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Analytisch vermogen

-Hands-on-mentaliteit

-Inlevingsvermogen

-Overtuigingskracht

-Initiatiefrijk

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht