Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
klantmanager Inkomen, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-23 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 10-8-2015
Voltooiing opdracht: 9-10-2015
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Prijsstelling: maximaal €54
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Kandidaatomschrijving
Dit verwachten wij van de klantmanager Inkomen:
- HBO-niveau;
- Ruime kennis en ervaring van de Participatiewet (voorheen: Wet Werk en Bijstand);
- Parate kennis van sociale wet- en regelgeving;
- Ervaring met GWS4ALL, Key2Burgerzaken, Suwinet en DPS;
- Heeft minimaal twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente;
- Stressbestendig en flexibel.


Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 4 augustus 2015.

 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, als klantmanager inkomen of consulent inkomen bij een gemeente.
Referentie vereist


Gevraagde documenten aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief


aanleveren na gunning

-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde cursus op het gebied van Participatiewet.
Weging:20 %

 
Automatisering
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met GWS4all én Key2burgerzaken én Suwinet.
Weging:20 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht