Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000394
 
Opdracht
Tactisch beheerder, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-08-23 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
01-10-2015
29-02-2016
Ja, in overleg
36

 

Dienst ICT-Sector Levering

De sector Levering voorziet de politieorganisatie van een betrouwbare en 7 x 24 uurs beschikbare ICT-dienstverlening. Hierbij zorgt de sector voor een effectieve en efficiënte inrichting van deze dienstverlening met een focus op kostenbewustzijn.

 

Team Hosting

Het team Hosting bestaat uit een aantal competence centers, waarbinnen de continuïteit en vakkennis ten aanzien van de ICT-producten rond Hosting zijn ingericht.

Het team Hosting beheert de basisplatformen en bijbehorende infrastructuur conform de afspraken hierover met de servicelijnen zoals vastgelegd in de IDC.


Zorgdragen voor de ontwikkeling en instandhouding van de datacenters en de in deze datacenters ondergebrachte basisplatformen ten behoeve van alle applicaties van de sector Levering. Daarnaast zorgdragen voor het operationeel contractbeheer (SLA’s) met relevante toeleveranciers. Verder bestaat er binnen het team Hosting een onderdeel hulpstructuur Support, die zorgt voor de procescoördinerende activiteiten.


Het team is verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van voldoende capaciteit op deze basisplatformen, zodat de continuïteit van de bestaande ICT-dienstverlening gewaarborgd is.


-Je beheert administratief en op operationeel productniveau de toegewezen dienst(en).

-Je participeert in het maken van offertes: zorgt voor het centrale deel van component(en) in offertes.

-Je zorgt voor de coördinatie van de implementatie van producten/diensten of ondersteunt de senior tactisch beheerder hierin. Je participeert in projecten.

-Je borgt de dienstverlening bij invoering van nieuwe of gewijzigde diensten.

-Je bewaakt de kwaliteit van de geleverde diensten, en stuurt op maatregelen ter verbetering van de kwaliteit. Je doet voorstellen voor productverbetering.

-Je beheert de dienstdocumentatie en adviseert over het gebruik en de mogelijkheden ervan.

-Je borgt het leveranciersmanagement op operationeel en tactisch niveau.

-Je ondersteunt de dienstenmanager in de klantcontacten.

-Je beheert/bewaakt de kosten per dienst.
 

 


Niet van toepassing



Onderhouden van klant- en leverancierrelaties


Inzet in de lijn.


-Je beschikt over hbo werk- en denkniveau, (bij voorkeur Informatica of Technische Bedrijfskunde).

-Je bent hebt minimaal ITIL Foundation gecertificeerd.

 

-Je hebt ervaring met het onderhouden van klant- en leverancierrelaties.

-Je bent goed in staat om in één op één gesprekken of middels presentaties aan groepen, standpunten te presenteren en te beargumenteren. Je voelt je goed thuis op het snijvlak van techniek en bedrijfskunde

-Je hebt kennis van kostencalculatie en -bewaking van ICT-diensten.

-Bij voorkeur heb je kennis van PRINCE2 / projectmatig werken.



-Alertheid

-Samenwerking

-Resultaat gericht

-Verantwoordelijkheidsbesef

-Oplossingsgerichtheid

-Klantgerichtheid

-Regiseren en Kwaliteitsbewust zijn

-Stressbestendigheid


Inhoudelijke CV eisen

U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.



Inhoudelijke CV wensen
25 % Minimaal 3 jaar relevante ervaring als delivery manager. Dit dient duidelijk per werkervaring te worden aangegeven.
15 % Minimaal 2 jaar relevante ervaring als service level manager. Dit dient duidelijk per werkervaring te worden aangegeven.
20 % Aantoonbare opgedane kennis van ITIL.
10 % Aantoonbare opgedane kennis van Prince 2
30 % Afgeronde en erkende opleiding op minimaal hbo-niveau (kopie diploma toevoegen), bij voorkeur in de richting van Informatica of (technische) bedrijfskunde. Scoreverdeling: afgeronde hbo-opeiding: 2/5 afgeronde hbo richting informatica/technische bedrijfskunde: 3/5 afgeronde wo-opeiding: 4/5 afgeronde wo richting informatica/technische bedrijfskunde: 5/5


Planning
13-08-2015 00:00
17-08-2015 18:00
18-08-2015 23:59
23-08-2015 18:00
24-08-2015 00:00
04-09-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht