Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ14119
 
Opdracht
Medewerker Frontoffice Omgevingsloket, 28 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-04 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 21-9-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging ja
28
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

 

 

De medewerker frontoffice omgevingsloket is het aanspreekpunt voor burgers en ondernemers voor alle WABO gerelateerde zaken. Hij/zij onderhoudt contacten met het management, het Klant Contact Centrum (KCC), de afdelingen Ruimtelijk Beleid en Advies (RBA), Beheer Openbare Ruimte (BOR), Stadstoezicht en Economische zaken. Daarnaast onderhoudt hij/zij contacten met externe partijen zoals Omgevingsdienst Midden Holland (ODMH), Cyclus, Brandweer en de Waterschappen.


Profielschets:
Wij zoeken een klantgerichte, gedreven, proactieve en omgevingsbewuste generalist met sterke communicatieve vaardigheden, die bij vraagstukken van interne en extern klanten graag oplossingsgericht meedenkt. Kennis en ervaring van o.a. de WABO, vergunningvrij bouwen en de systematiek van bestemmingsplannen  is daarbij een absolute pré.


Taken en werkzaamheden:

-het zelfstandig beheren van het Omgevingsloket met betrekking tot o.a. de WABO gerelateerde aanvragen;

-het voeren van oriënterende en adviserende gesprekken op het vakgebied waarbij het vergunningsvrij bouwen een belangrijke rol speelt;

-actief en probleemoplossend meedenken met aanvragers over omgevingsvergunningen;

-het vervullen van een schakelfunctie tussen de interne afdelingen KCC, RBA en BOR en externe partijen zoals ODMH, Cyclus, Brandweer en Waterschappen;

-het intern en extern verstrekken van informatie over lopende en toekomstige aanvragen, historische bouwgegevens, Kadastrale informatie, sonderinggegevens, funderingsherstel en gegevens op grond van de Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen (WKPB);

-het beoordelen en beslissen over meldingen voor het in gebruik nemen van openbare grond;

-zelfstandig opstellen van WABO-scripts en scripts t.b.v. vragen van ondernemers voor het KCC;

 

 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 2 jaar recente werkervaring in soortgelijke functie Ingeschakeld  
HBO werk- en denkniveau Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Recente kennis van WABO Ingeschakeld  
Minimaal 2 jaar recente ervaring met het werken in een frontofficefunctie binnen een gemeente of (semi-) overheidsinstantie of ervaring met soortgelijke klantcontacten. Dit dient duidelijk in het cv naar voren te komen. Ingeschakeld  
Kandidaat minimaliseert of compenseert CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV). Niet ingeschakeld 8
Het maximum tarief voor deze opdracht is € 50.00 per uur. Aanbiedingen boven dit tarief worden niet meegenomen in de procedure. Ingeschakeld  
Het cv dient voorzien te zijn van 2 referenties (naam, functie en tel nr). Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht