Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
21-9-2015 |
Einddatum |
31-12-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
28 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
De medewerker frontoffice omgevingsloket is het aanspreekpunt voor burgers en ondernemers voor alle WABO gerelateerde zaken. Hij/zij onderhoudt contacten met het management, het Klant Contact Centrum (KCC), de afdelingen Ruimtelijk Beleid en Advies (RBA), Beheer Openbare Ruimte (BOR), Stadstoezicht en Economische zaken. Daarnaast onderhoudt hij/zij contacten met externe partijen zoals Omgevingsdienst Midden Holland (ODMH), Cyclus, Brandweer en de Waterschappen.
Profielschets:
Wij zoeken een klantgerichte, gedreven, proactieve en omgevingsbewuste generalist met sterke communicatieve vaardigheden, die bij vraagstukken van interne en extern klanten graag oplossingsgericht meedenkt. Kennis en ervaring van o.a. de WABO, vergunningvrij bouwen en de systematiek van bestemmingsplannen is daarbij een absolute pré.
Taken en werkzaamheden:
-het zelfstandig beheren van het Omgevingsloket met betrekking tot o.a. de WABO gerelateerde aanvragen;
-het voeren van oriënterende en adviserende gesprekken op het vakgebied waarbij het vergunningsvrij bouwen een belangrijke rol speelt;
-actief en probleemoplossend meedenken met aanvragers over omgevingsvergunningen;
-het vervullen van een schakelfunctie tussen de interne afdelingen KCC, RBA en BOR en externe partijen zoals ODMH, Cyclus, Brandweer en Waterschappen;
-het intern en extern verstrekken van informatie over lopende en toekomstige aanvragen, historische bouwgegevens, Kadastrale informatie, sonderinggegevens, funderingsherstel en gegevens op grond van de Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen (WKPB);
-het beoordelen en beslissen over meldingen voor het in gebruik nemen van openbare grond;
-zelfstandig opstellen van WABO-scripts en scripts t.b.v. vragen van ondernemers voor het KCC;
|