Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Kwaliteitsmedewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-02 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 14-9-2015
Voltooiing opdracht: 13-3-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

De functie
Als kwaliteitsmedewerker ben je verantwoordelijk voor de optimalisatie, innovatie en vastlegging van alle primaire processen van diverse teams.  Je signaleert tijdig ontwikkelingen en vertaalt deze naar geoptimaliseerde werkwijzen. Daarbij stel je je flexibel, ondernemend, open en coöperatief op. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de teamleiders en het afdelingshoofd over de aspecten rondom processen, producten, prestaties en projecten. Je kijkt over je eigen vakgebied heen, bent inlevend, stressbestendig en doelgericht. Daarbij hebt je een goed gevoel voor wat de klant nodig heeft en blij maakt. Daarnaast word je graag gevraagd naar je mening en ben je in staat om constructief mee te denken in oplossingen.

 
Wat ga je doen:

-Je beoordeelt en bewaakt de kwaliteit, effectiviteit en doelmatigheid van de werkprocessen en de procesgang van diverse processen binnen de Gemeente;

-Je zorgt voor een adequate vastlegging daarvan;

-Je adviseert over uiteenlopende zaken binnen de gemeente op het gebied van processen en verbetering van kwaliteit;

-Je initieert, voert de regie en het beheer over verschillende verbetertrajecten binnen de diverse afdelingen;

-Je bent het aanspreekpunt voor optimalisatie en innovatie m.b.t. diverse processen;

 
 
Kandidaatomschrijving
De functie-eisen

-Voltooide HBO + opleiding, bij voorkeur in bedrijfskundige richting en affiniteit met ICT

-Accuraat en analytisch sterk

-Goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden

-Gevoel voor verhoudingen, zowel bestuurlijk als ambtelijk

-Kritisch en proactieve instelling en een goed probleemoplossend vermogen

-Denkend in kansen en nieuwe mogelijkheden

-Motiverend, doortastend en resultaatgericht

-Flexibele en praktische instelling en een goed inlevingsvermogen

-Netwerker

-Ervaring met Mavim is een pré

-Ervaring met lean

 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op woensdag 9 september 2015. 
 


Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde bedrijfskundige HBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met de administratieve organisatie en/of procesomschrijvingen binnen de publieke sector.
Referentie vereist


Gevraagde documenten aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief


aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Var verklaring (indien ZZP-er)

-VOG



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Systeemkennis Mavim
Op CV aantoonbare werkervaring met en/of kennis van het systeem Mavim
Weging:20 %

 
Werkervaring gemeente
Op CV aantoonbaar 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met de administratieve organisatie en/of procesomschrijvingen binnen een gemeente.
Weging:10 %

 
Werkervaring Lean
Op CV aantoonbare werkervaring met en/of kennis van Lean.
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht