Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ14274
 
Opdracht
Administratief medewerker (Zorg)
 
Sluitingsdatum
2015-09-09 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 7-9-2015
Einddatum 6-11-2015
Optie tot verlenging Ja
16
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

Het gaat om de volgende werkzaamheden:
-Afhandelen van (contract)afspraken over continuïteit van zorg met de kleine regio’s
-Secretariële / administratieve werkzaamheden (mail, planning afspraken, registratie contracten in Excel)
-Bundelen en/of afhandelen van (eenvoudige) vragen inzake casuïstiek / woonplaatsbeginsel
 

Wie zoeken wij?
Een bevlogen, enthousiaste professional in een veranderende omgeving,
-In het bezit van diploma op minimaal MBO niveau bij voorkeur op secretarieel/administratief gebied;
-Met minimaal twee jaar ervaring in een zelfstandige, administratieve functie;
-Representatief;
-Communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk);
-Nauwkeurig;
-Grote mate van zelfstandigheid, enthousiast, flexibel en resultaatgericht;
-Oplossend vermogen en slagvaardig;
-Klantvriendelijk;
-Integer;
-Verbindend
-Enige inhoudelijke kennis van m.n. de zorg

 

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn)

Ingeschakeld

 

(School)vakanties worden door opdrachtgever niet uitbetaald

Ingeschakeld

 

Kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring als administratief medewerker

Niet ingeschakeld

7

Kandidaat heeft kennis met het afhandelen van (contract)afspraken over continuïteit van zorg met de kleine regio’s, dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen

Niet ingeschakeld

6

Kandidaat heeft secretariële / administratieve werkzaamheden (mail, planning afspraken, registratie contracten in Excel) uitgevoerd, dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen

Niet ingeschakeld

6

Kandidaat is in staat om te bundelen en/of afhandelen van (eenvoudige) vragen inzake casuïstiek / woonplaatsbeginsel, dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen

Niet ingeschakeld

6

Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding richting secretarieel/administratief

Ingeschakeld

 

Kennis van de zorg is een pré

Niet ingeschakeld

1

De te werken uren zijn 16 uren per week, kandidaat dient aan het begin van de week en aan het einde van de week aanwezig te zijn, de functie kan ook in 4 dagdelen uitgevoerd worden

   

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht