Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Casemanager Planologie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-22 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-10-2015
Voltooiing opdracht: 31-1-2016
Optie verlenging: 2 x 4 maanden
Prijsstelling: €0 - €60 per uur
Vakgebied: Ruimtelijke ordening & Milieu
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 
Kandidaatomschrijving
 
De casemanager planologie:
 • Fungeert als eenduidig aanspreekpunt (casemanager) voor complexe zaken richting klanten, adviseurs, derden en binnen de eigen organisatie;
 • Beoordeelt als casemanager complexe zaken, levert zelf vanuit het specialisme ruimtelijke ordening, een inhoudelijke bijdrage aan complexe zaken en bewaakt de correcte uitvoering van wet- en regelgeving;
 • Is verantwoordelijk voor de behandeling en integrale begeleiding van bestemmingsplannen (partiële herzieningen van het bestemmingsplan en wijzigingsplannen)
 • Stelt complexe (ontwerp) beschikkingen of maatwerkvoorschriften e.d. op;
 • Adviseert particulieren, bedrijven, instanties en andere overheden over uitvoeringsvragen;
 • Neemt deel aan interne en externe overleg- en projectgroepen;
 • Behandelt zienswijzen, handelt bezwaar- en beroepsprocedures af of levert daar een bijdrage aan;
 • Bereidt voor, stelt prioriteiten, controleert en ziet toe op de voortgang van zijn/haar werkzaamheden en stemt dit af  met de coördinator van het team;

 
Competenties:
 Resultaatgerichtheid, contactuele effectiviteit en flexibiliteit.

 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door gemeente Venlo bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden aan het einde van week 39 gevoerd.
 
 Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met de gemeente Venlo op te nemen.
 

 
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
 

Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 jaar minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van ruimtelijke ordening, afwijkingsprocedures en het zelfstandig afhandelen van Wabo-aanvragen. 

 
Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding Ruimtelijke Ordening. 

 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
?VAR-verklaring (indien ZZP-er)
?Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
?Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)
 
 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %
 

Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. 
Weging: 46 %

 
Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar kennis van Squit XO. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging: 14 %
 

Werkervaring
Op CV aantoonbaar kennis van Bluebeam. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging: 10 %
 

Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring bij gemeentelijke overheid met afhandeling Wabo-aanvragen. 
Weging: 10 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring bij gemeentelijke overheid met ruimtelijke afwijkingsprocedures.
Weging: 10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht