Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000471
 
Opdracht
Applicatiebeheercoördinator (2 FTE), 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-22 10:08
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
01-12-2015
31-05-2016
Ja
32 - 36 uur per week


 
Binnen Software Ontwikkeling is het beheer van een 10 tal producten belegd binnen 1 applicatiebeheerteam. Het applicatiebeheer omvat het reactief en proactief in stand houden van bestaande functionaliteit en koppelingen van deze producten met interne en externe (ketenpartners) systemen. Analyseren van verstoringen in (de ketens van) producten en het ondersteunen van andere oplosgroepen (software ontwikkeling, technisch beheer, ...) bij het oplossen van deze verstoringen, zijn onderdeel van de werkzaamheden. Voor een aantal producten wordt er middels stand-by diensten verwacht dat er 24x7 oproepbaarheid is voor verstoringen met hoge prioriteit.

De opdracht is onderdeel van 3 uitvragen voor in totaal 8 FTE (2 coördinatoren, 3 senior applicatiebeheerders en 3 medior applicatiebeheerders). De personen zullen nauw met elkaar moeten samenwerken en inzet (waaronder piket en verlof) met elkaar moeten afstemmen. De 8 personen zijn er samen verantwoordelijk voor dat de continuiteit van het applicatiebeheer is gewaarborgd.

De specifieke opdracht onder deze uitvraag omvat het coördineren van de activiteiten van het beheerteam maar ook het daadwerkelijk uitvoeren van applicatiebeheer.


Continuering van het basis applicatiebeheer voor meerdere producten.


Coördineren en uitvoeren van applicatiebeheer.


Planning van beheeractiviteiten en verzorgen voor roosters regulier beheer en piket.
Verzorgen managementrapportages
Identificeren beperkingen applicatiebeheer resources (team, omgevingen, etc) en formuleren verbetervoorstellen
Verzorgen continuïteit applicatiebeheerteam
Uitvoeren applicatiebeheer op 1 of meerdere producten
Meedraaien 24x7 stand-by diensten. Aangezien het applicatiebeheerteam 8 personen groot is moet er per persoon tussen de 6 en 7 weken opjaarbasis stand-by gedraaid worden.


Aansturen applicatiebeheerteam
Monitoren en erop sturen dat persoonlijke en vakinhoudelijke kwaliteiten en ambities van de teamleden passen bij de werkzaamheden binnen het applicatiebeheerteam.


Overige teamleden van het applicatiebeheerteam. Gebruikers binnen de Politie en medewerkers van alle oplosgroepen binnen de Dienst ICT bij analyse en oplossen van operationele problemen. Daarnaast contacten met applicatiebeheerders van ketenpartner-systemen en externe leveranciers beheerde applicaties.



Inzet in de lijn.


Een afgeronde HBO /WO opleiding is een wens.


Eis:
Minimaal 2 jaar relevante aantoonbare ervaring als Applicatiebeheerder opgedaan in de afgelopen 5 jaren.



Wensen:

Minimaal 1 jaar aantoonbare relevante werkervaring opgedaan als Teamcoördinator van een applicatiebeheerteam in de afgelopen 3 jaren.

Minimaal 2 jaar relevante aantoonbare ervaring met JAVA ontwikkeling opgedaan in de afgelopen 5 jaren.

Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met SQL op Oracle database omgevingen opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

Aantoonbare werkervaring met uitvoerende processen volgens de definitie van ASL.

Aantoonbare werkervaring binnen de politieorganisatie in de afgelopen 5 jaren.

 

Er wordt verwacht  dat de kandidaat de intentie en verwachting heeft om voor langere tijd in deze rol te werken. Verder verwachten we een flexibele en leergierige opstelling en een doorzettersmentaliteit. Tenslotte beschikt de kandidaat over goede communicatieve vaardigheden en is een teamplayer.



Planning / Afspraken
De intakegesprekken vinden op de volgende dagen en tijden plaats: - dinsdag 29 september 2015: van 15:00 - 16:00 uur en van 16:00 - 17:00 uur - donderdag 1 oktober 2015: van 09:00 - 10:00 uur, van 10:00 - 11:00 uur en van 16:00 - 17:00 uur - maandag 5 oktober 2015: van 09:00 - 10:00 uur
05-10-2015



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U kunt gebruikmaken van de bijgevoegde template. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: - teamplayer; - goede communicatieve vaardigheden; - doorzettingsvermogen; - flexibele opstelling; - leergierige opstelling. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Minimaal 2 jaar relevante aantoonbare ervaring als Applicatiebeheerder opgedaan in de afgelopen 5 jaren. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
 
Bereid zijn tot het meedraaien in stand-by dienst (24x7) voor tussen de 6 en 7 weken op jaarbasis. De vergoeding voor de stand-by dienst dient u te verdisconteren in het te offreren uurtarief.



Inhoudelijke CV wensen
20 % Minimaal 1 jaar aantoonbare relevante werkervaring opgedaan als Teamcoördinator van een applicatiebeheerteam in de afgelopen 3 jaren. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
20 % Minimaal 2 jaar relevante aantoonbare ervaring met JAVA ontwikkeling opgedaan in de afgelopen 5 jaren. Werk aan de hand van een toelichting uit in hoeverre de kandidaat hier aantoonbare werkervaring mee heeft opgedaan. Geef aan de hand van de toelichting de volgende informatie mee: - welke frameworks zijn gebruikt; - welke technieken zijn hierbij zelfstandig toegepast door de kandidaat; - welke ontwikkelomgevingen zijn toegepast; - wanneer heeft dit plaatsgevonden; - de tijdsduur van de realisatie.
20 % Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met SQL op Oracle database omgevingen opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
10 % Aantoonbare werkervaring met uitvoerende processen volgens de definitie van ASL. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
5 % Aantoonbare werkervaring binnen de politieorganisatie in de afgelopen 5 jaren. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
5 % Een afgeronde HBO / WO opleiding. Een kopie van het behaalde examendiploma dient te worden toegevoegd aan de bieding.
20 % In reactie op het van toepassing zijnde artikel 6.4 in de Arvodi (zie hieronder bijgevoegde bepaling ) geeft de inschrijver middels een beknopt plan van aanpak aan op welke wijze hij in gegeven geval zal regelen dat hieraan wordt voldaan. Deze wens betreft dus inzicht te verkrijgen in de oplossinggerichtheid van de inschrijver en de mogelijkheden die inschrijver heeft om te voldoen aan artikel 6.4. De motivering van Opdrachtgever om deze wens te stellen is gelegen in het feit dat vanwege de aard van de specifieke functie, het noodzakelijk is voor Opdrachtgever om zekerheden qua continuïteit in te bouwen. De Opdrachtgever zal het plan van aanpak beoordelen aan de hand van: de mate van zekerheid die de geboden oplossing biedt om vervanging te regelen; de compleetheid van de geboden oplossing; de praktische werking van de geboden oplossing. Het plan van aanpak beslaat maximaal 1 pagina A4. Al hetgeen dit maximum overschrijdt wordt niet meegenomen in de beoordeling.



Planning
21-09-2015 00:00
23-09-2015 14:00
24-09-2015 23:59
28-09-2015 09:30
28-09-2015 00:00
06-10-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht