Vorige Volgende Terug naar overzicht
|
|
Referentienummer REQ13242 |
|
Opdracht
backoffice medewerker burgerzaken, 8 u/w |
|
Sluitingsdatum 2015-09-30 13:20 |
|
Status gesloten |
|
Vakgebied Financieel en administratie, Management support |
|
Provincie 0 |
|
Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
7-10-2015 |
Einddatum |
12-2-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
8 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Bevalling / zwangerschap |
Medewerker Backoffice Burgerzaken
Voor de back-office van Burgerzaken van de gemeente Goirle zoeken we voor 8 uur per week (1 hele dag, bij voorkeur op de woensdag) iemand voor het uitoefenen van specialistische werkzaamheden. Voorbeelden hiervan zijn:
- Het opmaken en wijzigen van akten van de burgerlijke stand en het verwerken hiervan in de basisregistratie personen (BRP);
- het controleren en corrigeren van persoonslijsten en hiermee zorgdragen van de kwaliteiten van de BRP;
- mede zorgen voor eerste inschrijving vanuit het buitenland.
Functie-eisen:
Van de kandidaat wordt verwacht dat deze een MBO werk- en denkniveau heeft en beschikt over een ruime ervaring op het werkterrein. Verder is kennis van internationaal privaatrecht vereist. Kennis van vreemde talen is een pré.
Aanvraag selectiecriteria
|
Omschrijving
|
Knock-out
|
Belang (1 = minst, 10 = meest)
|
- MBO werk- en denkniveau
|
V
|
|
- ruime relevante werkervaring
|
V
|
|
- kennis van internationaal privaatrecht
|
V
|
|
- kennis van vreemde talen
|

|
5
|
|
|
|
|
|
|
Type opdrachtgever Gemeente |
|
Vorige Volgende Terug naar overzicht
|