Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ13242
 
Opdracht
backoffice medewerker burgerzaken, 8 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-30 13:20
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
0
 
Beschrijving

 

Opdrachtinformatie

Startdatum 7-10-2015
Einddatum 12-2-2016
Optie tot verlenging ja
8
Aantal posities 1
Aanvraag reden Bevalling / zwangerschap

 

Medewerker Backoffice Burgerzaken

Voor de back-office van Burgerzaken van de gemeente Goirle zoeken we voor 8 uur per week (1 hele dag, bij voorkeur op de woensdag) iemand voor het uitoefenen van specialistische werkzaamheden. Voorbeelden hiervan zijn:
- Het opmaken en wijzigen van akten van de burgerlijke stand en het verwerken hiervan in de basisregistratie personen (BRP);
- het controleren en corrigeren van persoonslijsten en hiermee zorgdragen van de kwaliteiten van de BRP;
- mede zorgen voor eerste inschrijving vanuit het buitenland.

Functie-eisen:
Van de kandidaat wordt verwacht dat deze een MBO werk- en denkniveau heeft en beschikt over een ruime ervaring op het werkterrein. Verder is kennis van internationaal privaatrecht vereist. Kennis van vreemde talen is een pré.



Aanvraag selectiecriteria

 

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

- MBO werk- en denkniveau

V

 

- ruime relevante werkervaring

V

 

- kennis van internationaal privaatrecht

V

 

- kennis van vreemde talen

Niet ingeschakeld

5

 

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht