Beschrijving
Start Inhuur: 7-10-2015
Eind Inhuur: 31-12-2015
Aantal uren per week: 36
Salarisschaal en periodiek 7
Uurtarief bandbreedte* Minimaal: € 30 en Maximaal € 40
Aantal gesprekskandidaten: 4
Gespreksdatum matchingsgesprek: 5-10-2015 in de ochtend
Verhouding kwaliteit en prijs* Kwaliteit 80%/ prijs 20%
Dit is het werk
Opdracht: Selecteren en inventariseren van eenvoudige reeksen zoals bouwvergunningen en hinderwetvergunningen.
Een projectmedewerker archiefbewerking voert de volgende werkzaamheden uit:
Het zorgdragen voor de selectie van homogene gemeentelijke archieven
Het inventariseren van gemeentelijke archieven
Het invoeren van gegevens in Mais-Flexis
Het uitvoeren van werkopdrachten binnen het eigen team
Het proactief meedenken over de meest pragmatische manier van werken
Het doen van verbetervoorstellen om de kwaliteit te verhogen en de doorlooptijd te verkorten
Het bijhouden van overzichten
Plek in de organisatie Interne Bedrijven/Project Archiefbewerking met de opdracht voor het selecteren en inventariseren van de papieren archieven Taak van het onderdeel De interne bedrijven verzorgen de bedrijfsvoering gemeentebreed voor bestuur en concern. Ze faciliteren het primaire proces van de gemeente dat in de ontwikkelorganisatie (OO) en uitvoeringsorganisaties (UO) plaatsvindt en ze faciliteren de bestuurs- en concernstaf (BCS) en de interne bedrijven (IB), dus zichzelf. Ze leveren diensten op het gebied van: onderzoek, informatievoorzieningen, inkoop, communicatie, automatisering, facilitair, huisvesting, financiën, juridische zaken, projectmanagement en HRM.
Profiel / dit breng je mee
De medewerker dient te voldoen aan de onderstaande eisen:
- aantoonbare kennis met het selecteren van archieven
- aantoonbare kennis met het opstellen van een beschrijvende inventaris
- aantoonbare kennis van Mais-Flexis
|