Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Contractmanager Facilitaire Zaken, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-15 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 28-10-2015
Voltooiing opdracht: 31-7-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €60
Vakgebied: Dienstverlening & Facilitair
Uren: 32 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

Wij zijn per direct op zoek naar een Contractmanager Facilitaire Zaken.

De belangrijkste hoofdtaken zijn:

-Je opereert als contractmanager voor één of meerdere multidisciplinaire contracten:

-Ontwikkelt een eenduidige visie voor het sluiten van contracten in termen van taakstellingen, outputafspraken, leveringsvoorwaarden en prijsstellingen.

-Je adviseert over en werkt beleidsvoornemens, beleidsvoorschriften en afspraken uit in concrete acties (o.a. raamcontracten).

-Toetst gemaakte afspraken op juridische consequenties en beleid.

-Monitort  de uitvoering, inhoudende het beoordelen van resultaten voortkomend uit de contracten (rapportages) en het adviseren over de financiële consequenties voortkomend uit de beoordeling.-

-Je bent verantwoordelijk voor de (beleids)ontwikkeling en verder professionalisering van het contractmanagement binnen onze organisatie:

-Je levert een bijdrage aan beleidsontwikkeling en adviseert over (beleids)aspecten.

-Vertaalt ontwikkelingen en definieert kaders, richtlijnen en uitvoeringsplannen.

-Oriënteert je op relevante (beleids)ontwikkelingen op het vakgebied en ook het signaleren van problemen en wensen vanuit het werkveld (i.c. de primaire processen).

-Verzamelt en analyseert gegevens m.b.t. de vraag en aanbod en voor de effectmeting van eerder uitgevoerd beleid en voor de ontwikkeling van nieuw beleid;
 

-Je treedt op als projectleider bij facilitaire projecten:

-Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de verschillende projecten in alle ins en outs.

-Het coördineren van de inbreng van de projectgroepleden, het bewaken van de volledigheid en kwaliteit van de inbreng, het oplossen van tegenstrijdigheden en het bewaken van de planning, voortgang en middelen.

-Het zorgdragen voor het (interne) communicatietraject (o.a. overleg met derden).

 
 
Kandidaatomschrijving
Je bent een professional die beschikt over ruime werkervaring in het (facilitair) vakgebied en ervaring heeft met contractmanagement en aanbestedingstrajecten. Daarnaast heb je affiniteit met AV-middelen. Je bent enthousiast en gedreven. Je bent klantgericht, kunt sturing geven, beschikt over overtuigingskracht en boekt resultaten. Je hebt lef en weet je eigen weg te vinden, zonder de juiste verhoudingen uit het oog te verliezen. Je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden en weet op natuurlijke wijze de klant voor je te winnen. Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde Facility Management en/of bedrijfskundige opleiding. 
 

Gespreksplanning
De gesprekken vinden plaats op dinsdag 27 oktober 2015.
 

Dienstencategorie
Andere diensten


Eisen
 
Voorwaarden voor deelname
 
 
Opleiding
De kandidaat is in bezit van een HBO diploma (bij voorkeur Facility Management en/of bedrijfskunde)


Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal drie jaar relevante werkervaring. Dit houdt in aantoonbare kennis van en ervaring met contractmanagement binnen een overheidsinstelling en dus ervaring met inkoop en aanbesteden binnen de overheid. Dit blijkt uit zijn/haar C.V.


Competenties
De kandidaat kan werken in teamverband, is service- en klantgericht, integer en initiatiefrijk. Bezit goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Bezit de capaciteit om projecten te begeleiden en bij te stellen waar nodig is (procesbegeleider).


Gevraagde documenten aanleveren bij offerte
-Geheel ingevulde en ondertekende Eigen Verklaring

aanleveren na gunning

-VAR verklaring


Gunningscriteria

 
Weging prijsdeel: 10 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:60 %

 
Werkervaring
De kandidaat beschikt over relevante werkervaring. Dit houdt in aantoonbare kennis van en ervaring met contractmanagement binnen een overheidsinstelling en dus ervaring met inkoop en aanbesteden binnen de overheid. Dit blijkt uit zijn/haar C.V.

3 tot 5 jaar (3 %)

5 tot 7 jaar (7 %)

> 7 jaar (10 %)

Weging: 10 %


Werkervaring
De kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met contractmanagement van AV-middelen. Dit blijkt uit zijn/haar C.V.
Weging: 10 %


Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 3 nationaal openbare of Europese aanbestedingen van facilitaire diensten of leveringen doorlopen. Hiermee wordt bedoeld dat hij of zij het programma van eisen en andere aanbestedingsdocumenten mee heeft opgesteld en betrokken is geweest bij het beoordelings- en gunningsproces. Dit blijkt uit zijn/haar C.V.
Weging:10 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht