Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
2 Klantmanagers Inkomen, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-16 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 26-10-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €55 per uur
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 2
Type: 2B dienst 



Kandidaatomschrijving
Dit verwachten wij van de klantmanagers Inkomen:
 - HBO-niveau;
 - Ruime kennis en ervaring van de Participatiewet (voorheen: Wet Werk en Bijstand);
 - Parate kennis van sociale wet- en regelgeving;
 - Ervaring met GWS4ALL, Key2Burgerzaken, Suwinet en DPS;
 - Minimaal één jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente;
 - Stressbestendig, flexibel en proactief.


Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats in week 43, 2015.


 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als Klantmanager inkomen of Consulent inkomen bij een gemeente.
Referentie vereist


Kennis Participatiewet
Op CV aantoonbaar een afgeronde training/cursus Participatiewet, afgerond in 2014 of 2015.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Kopie ID-Bewijs (indien ZZP-er)

-VOG

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:60 %


 
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde HBO Opleiding.
Weging:15 %

 
Werkervaring systemen
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met GWS4all.
Weging:15 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht