Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ13254
 
Opdracht
PROJECTLEIDER digitale informatievoorziening, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-08 14:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 2-11-2015
Einddatum 29-4-2016
Optie tot verlenging j
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project
 
 
 
- Transitie team DM naar een zo volledig mogelijk digitale werkwijze (uitvoeren 0-meting, bepalen samenstelling team, uit te voeren werkzaamheden en benodigde functies en competenties, beoordelen en (in overleg met teamleider) plaatsen huidige medewerkers a.d.h.v. de werkzaamheden en benodigde competenties, indien nodig laten testen medewerkers op hun competenties);
- Analyseren, beoordelen en eventueel herinrichten digitale processen postkamer, in relatie tot de processen van het team DM (zoals plek en werkwijze te scannen documenten);
- Functioneel leiding geven aan team DM;
- Deelname aan Linking Pin overleg met vertegenwoordigers van Front Office;
- Periodiek werkoverleg met teamleiders;
- Indien noodzakelijk, bijdrage leveren aan de digitale dossiervorming van (complexe) projecten- en beleidsdossiers en het schonen daarvan.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht