Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
2-11-2015 |
Einddatum |
31-12-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
16 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Voor het team Klant Contact Centrum zoeken wij een projectleider optimalisatie KCC voor 16 uur per week voor de duur van 2 maanden.
Je taken
•Optimaliseren van de werkprocessen met als speerpunt telefonie;
•Het opstarten van een verbeterproject telefonische bereikbaarheid van de vakteams gemeente breed;
•Het opstellen van een advies m.b.t. de verdeling van de taken binnen het KCC .
.
Jouw kwaliteiten
•Je hebt een afgeronde op HBO/WO niveau;
•Ervaring met Klant Contact Centrum;
•Kennis en ervaring van de ICT op KCC gebied, met name Exxcellence;
•Je bent resultaatgericht. Goed luisteren, samenvatten en doorvragen zijn kenmerkende vaardigheden die bij jou passen;
•Je bent communicatief vaardig en kan omgaan met mensen met diverse achtergronden.
|