Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Vastgoedbeheerder, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-15 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 1-11-2015
Voltooiing opdracht: 31-3-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €70 per uur
Vakgebied: Bouwkunde & Civiele techniek
Uren: 24 per week
Aantal FTE: 0,6
Type: 2B dienst 

 

Opdrachtomschrijving
 
De afdeling Maatschappelijk Vastgoed (MV)  treedt als eigenaar op van een deel van de gemeentelijke vastgoedportefeuille welke hoofdzakelijk bestaat uit onderwijs, cultuur en welzijn panden. De afdeling verzorgt het onderhoud en beheert de panden en dit alles op een zo effectieve en efficiente wijze.
 
Wegens het vertrek van een medewerker zijn wij tijdelijk op zoek naar een vastgoedbeheerder. De tijdelijkheid van deze opdracht hangt samen met het opstellen van een nieuw ondernemingsplan voor de afdeling. De afronding daarvan is gepland voor begin 2016 en dan wordt ook duidelijk hoe de afdeling ingericht wordt en welke capaciteit daar bij hoort.
 
In deze functie ben je primair verantwoordelijk voor het up-to-date brengen en houden van onze vastgoedinformatie. Het gaat vooral om alle werkzaamheden die zorgen dat we kunnen beschikken over een actueel, kloppend en volledig vastgoedbeheersysteem. Want dat is de kern van onze afdeling: werken vanuit kennis van onze gebouwen.


Zaken die je gaat oppakken zijn:

-exploiteren van de panden en daartoe overleggen met (potentiële) huurders en gebruikers en het opstellen van huurcontracten;

-beheren van het gebouwen informatiebestand (de administratieve, financiële, commerciële en technische gegevens);

-het opstellen van (exploitatie)begrotingen en budgetten, het bewaken van toegekende budgetten en het opstellen van eindafrekeningen, het opstellen van adviezen en rapportages en het voeren van overleg daarover;

-het ondersteunen van projectleiders en bewaken van de doelstellingen van projecten (t.a.v. tijd, geld, kwaliteit, informatie, organisatie) en

-vanuit de eigen vakdiscipline inhoudelijk coachen van projectteamleden.

 

Wij bieden je een mooie klus in een inspirerend omgeving.

 

Kandidaatomschrijving
Onze perfecte kandidaat beheerst het werkveld van vastgoedbeheer al aantoonbaar enige jaren. De voorkeur gaat uit naar iemand die gewerkt heeft binnen zowel de private markt als de overheid. Je kennis van kunde op gebied van financien en (huur-)recht zijn van overtuigend niveau. Je kunt daardoor direct aan de slag zonder al te veel hulp.
 
Als persoon ben je makkelijk in de omgang en behulpzaam richting collega’s vanuit een resultaatgerichte houding. Aangezien de afdeling in een overgangsperiode zit is het van belang dat je kunt omgaan met de spanningen die daar bij horen.
 

 
Eisen
 
Opleiding
HBO Vastgoedmanagement of relevante soortgelijke opleiding


Werkervaring
Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring op gebied van vastgoedbeheer.


Competenties
Accuraat werken, succesvol samenwerken, resultaatgericht, stressbestendig, klantgericht en goede schriftelijke communicatie. Analytisch denken


Gevraagde documenten aanleveren bij offerte

-Geheel ingevulde en ondertekende Eigen Verklaring

-Diploma


aanleveren na gunning

-VAR verklaring


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 30 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Opleiding
Vastgoedmanagement en Makelaardij
Weging:10 %

 
Ervaring
5 jaar of meer ervaring bij een gemeentelijke organisatie; affiniteit met de beleidsvelden in het maatschappelijk domein (onderwijs, welzijn, sport, jeugd, cultuur
Weging:5 %

Ervaring
Kennis en kunde op gebied van financiën en (huur-) contractvorming. Dit bij voorkeur in een vergelijkbare organisatie.
Weging:15 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht