Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000490
 
Opdracht
Recruiter Inhuurdesk, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-23 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
01-12-2015
01-06-2016 
Optie tot verlenging ja, in overleg
32-36 uur


 

De politie werkt hard aan de opbouw van het Politiedienstencentrum voor ondersteunende diensten. Intussen vinden alle lopende activiteiten doorgang. Dit geeft voor de komende periode extra dynamiek en uitdaging.
De Inhuurdesk Politie valt onder de afdeling inkoop en verzorgt het inhuren van een breed scala aan gespecialiseerd personeel en (interim) managementfuncties. Dit doet de Inhuurdesk Politie via een eigen marktplaats. Op deze marktplaats krijgen gevestigde grotere partijen, middelgrote en kleine ondernemingen (ook ZZP’ers) ruimte om hun diensten aan te bieden. Op deze wijze is een bredere marktwerking mogelijk en krijgen alle geïnteresseerde partijen gelijke kansen.



De Inhuurdesk Politie is verantwoordelijk voor het succesvol en rechtmatig inhuren van extern personeel.



Als recruiter Inhuurdesk beheer je vraag en aanbod van extern personeel conform de EU-grondbeginselen van objectiviteit, transparantie en non discriminatie. Als recruiter ben je verantwoordelijk voor het gehele inhuurproces vanaf de capaciteitsbehoefte tot aan het onboardingsproces


-Je faciliteert het gehele bestelproces vanaf de eerste behoefte stelling tot aan de inleenopdracht toe.

-Je stelt aanvraagprofielen op, bepaalt meetbare gunningscriteria en stemt deze af met de interne opdrachtgever.

-Je onderhoudt een constante dialoog met de interne opdrachtgever enerzijds en de externe leverancier anderzijds.

-Je verzorgt de nota van inlichtingen en beoordeelt offertes, inclusief het inwinnen van referenties.

-Je beoordeelt, gunt en wijst offertes af.

-Je onderhoudt contact met leveranciers.

-Je maakt rapportages en nieuwsbrieven.

-Je vervult bij elke aanvraag een regiefunctie (‘single point-of-contact’ met de interne opdrachtgever).

-Je bent bekend met het opstellen van functieprofielen, inclusief het bepalen van meetbare eisen, wensen en gunningscriteria (SMART criteria).




nvt



intern en extern



lijn



Minimaal een afgeronde erkende HBO opleiding in de richting van PenA, PenO, HRM of Facilitair Management is een wens.


-In de afgelopen 3 jaar, minimaal 1 jaar relevante werkervaring als recruiter op een inhuurdesk met het invullen van interim vacatures op HBO/WO niveau, waarbij het accent van de werkzaamheden lag op operationele taken en niet op tactisch/strategische taken (zoals bijvoorbeeld projectleiderschap, implementaties of leidinggeven). Dit is een eis.

-Bovengevraagde ervaring moet zijn opgedaan bij een organisatie die sterk aan veranderingen onderhevig is. Dit is eis.

-In de afgelopen 5 jaar werkervaring opgedaan als recruiter aan de corporate of msp zijde, met het invullen van interim vacatures op HBO/WO niveau met behulp van een marktplaatssystematiek is een wens.

-Minimaal 2 jaar  werkervaring als recruiter (of een vergelijkbare functie) voor HBO/WO posities aan de leverancierszijde is een wens.

-Ervaring met het inkopen van 2b diensten is een wens.

-Werkervaring binnen de overheid is een wens.

-Ervaring met het opstellen van functieprofielen en het beoordelen, gunnen en afwijzen van offertes op basis van de vooraf gestelde gunning criteria is een wens.

-Aantoonbare werkervaring op een inkoopafdeling is een wens.

 

Kerncompetenties:

-stressbestendig;

-kritisch;

-samenwerken;

-flexibiliteit;

-organisatiesensitief.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: •stressbestendig; •kritisch; •samenwerken; •flexibiliteit; •organisatiesensitief. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
In de afgelopen 3 jaar, minimaal 1 jaar relevante werkervaring als recruiter op een inhuurdesk met het invullen van interim vacatures op HBO/WO niveau, waarbij het accent van de werkzaamheden lag op operationele taken en niet op tactisch/strategische taken (zoals bijvoorbeeld projectleiderschap, implementaties of leidinggeven). Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit en benoemd zijn in het CV
 
Bovengevraagde ervaring moet zijn opgedaan bij een organisatie die sterk aan verandering(en) onderhevig was op het moment dat de kandidaat daar werkzaam was als recruiter. Licht in een aparte motivatie toe om wat voor verandering(en) dit ging en wat voor invloed dit heeft had op de werkzaamheden van de kandidaat. Dit is een eis.



Inhoudelijke CV wensen
40 % In de afgelopen 5 jaar werkervaring opgedaan als recruiter aan de corporate of msp zijde, met het invullen van interim vacatures op HBO/WO niveau met behulp van een marktplaatssystematiek is een wens. Dit moet duidelijk blijken uit/benoemd zijn in het CV. Score verdeling: Bij niet aangetoond of tot 1 jaar: 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
15 % Minimaal 2 jaar werkervaring als recruiter (of een vergelijkbare functie) voor HBO/WO posities aan de leverancierszijde (bijv.W&S bureau, detacheringbureau) is een wens. Dit moet duidelijk blijken uit/benoemd zijn in het CV. Score verdeling: Bij niet aangetoond of tot 2 jaar: 0/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
25 % Ervaring met het inkopen van 2b diensten is een wens. Dit moet duidelijk blijken uit/benoemd zijn in het CV. Score verdeling: Bij niet aangetoond of tot 1 jaar: 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
10 % Werkervaring binnen de overheid is een wens. Dit moet duidelijk blijken uit/benoemd zijn in het CV.
10 % Minimaal een afgeronde erkende HBO opleiding in de richting van P&A, P&O, HRM of Facilitair Management is een wens. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het diploma te worden bijgevoegd



Planning
16-10-2015 00:00
19-10-2015 16:00
20-10-2015 23:59
23-10-2015 08:00
23-10-2015 00:00
06-11-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht