Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker Servicedesk & Technisch Beheer, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-26 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-11-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €75
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 
 
 
Opdrachtomschrijving
De gemeente is op zoek naar een nieuwe collega ter aanvulling van de servicedesk (50%) en technisch beheer (50%). Een belangrijk punt is de starttijd van de werkdag, namelijk 07.30. Dit betreft een functie voor 36 uren per week. (4x9 of 5x8 met compensatieverlof).


Kandidaatomschrijving
We zoeken een kandidaat die zowel zelfstandig als in teamverband kan functioneren. Onze nieuwe collega heeft kennis en ervaring met:

- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Ervaring met systeembeheer of infrabeheer
- Ervaring met het werken binnen een servicedesk
- Brede applicatie ervaring
- Virtualisatie services en clients - VMware (view)
- MS Windows 2012 server
- MS Windows 7
- MS Exchange 2010
- Topdesk


Daarnaast is het een pré als je ervaring hebt met:
- Het werken binnen een gemeente en dan specifiek binnen het sociaal domein
- Backup Veeam
- Nagios XI
- Gemnet
- EnableU
- Zaakgericht werken
- Infrastructuur/Switches (Dell)
- Sophos Firewall UTM
- Oracle
- ITIL
- Hardening


Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker servicedesk én medewerker technisch beheer. (3 jaar in beide functies afzonderlijk)


Werktijden
Je dient iedere werkdag om 07.30 te starten.


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met virtualisatie van servers en clients. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar ervaring in het werken met de programma's: MS Windows 2012 server én MS Windows 7 én MS Exchange 2010 én MS Office 2010 én Topdesk. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie geldige VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Kopie bewijs van inschrijving KvK (niet ouder dan zes maanden, indien ZZP-er)

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %
 

Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring in de rol van medewerker servicedesk/medewerker technisch beheer

-bij een gemeente (20 %)

-binnen het sociaal domein (20 %)

-bij een gemeente binnen het sociaal domein (25 %)

Weging: 25 %


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding richting ICT.
Weging:15 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht