Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Financieel Adviseur Sociaal Domein, 28 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-30 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 9-11-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 4 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €65 per uur
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 28 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 
 
 
Functie omschrijving
In verband met het vormgeven van een monitoringsysteem ten behoeve van de administratieve processen, bekostiging en verantwoordelijkheden in het Sociaal Domein zoeken wij tijdelijke ondersteuning van onze Controller Sociaal Domein.
 
De belangrijkste taak is het in beeld krijgen en monitoren van de geldstromen binnen de ketenpartners in het Sociaal Domein. Concreet betekent dit dat je lijstwerk van financiële verplichtingen van ingekochte zorgtrajecten en pgb’s ter onderbouwing van transitorische posten in de jaarrekening gaat opstellen.
Verder ga je analyses maken van geboekte kosten, stel je correctieboekingen op en maak je administratieve begrotingswijzigingen.


Kandidaatomschrijving
- De kandidaat is nauwkeurig
- De kandidaat beschikt over analytische vaardigheden
- De kandidaat beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

 
 
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde financieel-economische HBO-opleiding.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie-ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-VOG


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Werkervaring Financieringsvraagstukken
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar met één of meerdere onderstaande financieringsvraagstukken binnen het Sociaal Domein: 1. Het opstellen van lijstwerk van financiële verplichtingen van ingekochte zorgtrajecten en pgb’s ter onderbouwing van transitorische posten in de jaarrekening; 2. Het maken van analyses van geboekte kosten; 3. Het opstellen van correctieboekingen; 4. Het maken van administratieve begrotingswijzigingen.

-Werkervaring met 1 van de 4 financieringsvraagstukken (5 %)

-Werkervaring met 2 van de 4 financieringsvraagstukken (10 %)

-Werkervaring met 3 van de 4 financieringsvraagstukken (15 %)

-Werkervaring met alle (4) financieringsvraagstukken (20 %)

Weging: 20 %

 
Automatiseringskennis Key2Financiën
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, met Key2Financiën van Centric.
Weging:5 %

 
Werkervaring Financieel Adviseur/medewerker
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, als financieel adviseur en/of financieel medewerker voor óf bij een gemeentelijke organisatie.
Weging:15 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht