Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
31730
 
Opdracht
Medewerker Servicedesk ICT, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-27 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Inhuur gegevens

Start Inhuur: z.s.m.
Eind Inhuur: 31 december 2015
Aantal uren per week: 36 u
Salarisschaal en periodiek
Schaal 8 Uurtarief bandbreedte* Minimaal: € 30 en Maximaal € 45
Aantal gesprekskandidaten: Maximaal 3 kandidaten  
Gespreksdatum matchingsgesprek: 29 oktober (10-12 u en 13-15 u)
Verhouding kwaliteit en prijs* kwaliteit 70% en prijs 30%


Dit is de opdracht

Gebruikersondersteuning, registratie en volgen knelpuntenafhandeling. Terugkoppeling aan melder over status/oplossing knelpunt. Verzorgen uitgifte ICT-gerelateerde producten.  Bewaakt de systemen aan de hand van visuele informatie en vaste protocollen/procedures. Signaleert en rapporteert over afwijkingen. Indien nodig escaleert tijdig bij ernstige uitval.   


Plek in de organisatie
De Servicedesk is verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan de medewerkers van de gemeente Utrecht op het gebied van Automatisering. De Servicedesk is opgenomen in een Serviceplein waar ook  ondersteuning wordt gegeven aan Informatie Voorziening, Financiën, Facilitair en HRM. Als eerstelijnsservicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die via verschillende kanalen vragen stellen of verstoringen melden.  

Taak van het onderdeel
IB Automatisering is één van de interne bedrijven binnen de gemeentelijke organisatie. De interne bedrijven (IB) verzorgen de bedrijfsvoering gemeentebreed voor bestuur en concern. Ze faciliteren het primaire proces van de gemeente dat in de ontwikkelorganisatie (OO) en uitvoeringsorganisaties (OB) plaatsvindt en ze faciliteren de bestuurs- en concernstaf (BCS) en de interne bedrijven (IB), dus zichzelf.  De interne bedrijven leveren diensten op het gebied van: onderzoek, informatievoorzieningen, inkoop, communicatie, automatisering, facilitair, huisvesting, financiën, juridische zaken, projectmanagement en HRM. 


Profiel / dit breng je mee
Afgeronde Mbo-ICT opleiding. Kennis van de ITIL-processen, VM ware/ RES en mobiele telefonie. Klantgericht en klantvriendelijk. Signaleert problemen ervaring. Bij voorkeur ervaring in een Customer Service-omgeving.  


Competenties
In de uitvoering van ons werk staan de vier gemeentelijke kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding, scherpe planning en betrouwbare inzet. 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht