Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
503
 
Opdracht
Projectleider Digitale Vergunningverlening, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-11-16 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering), Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

503

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

24 uur

Verloopt op

16-11-2015 09:00

 

 

Opdracht
Als projectleider “Digitale Vergunningverlening” ben je verantwoordelijk voor het opstellen van een projectplan waarin duidelijk beschreven staat wat er gedaan moet worden om een digitale ondertekening, verzending en archivering van het besluit (met bijlagen) te realiseren. De nadruk ligt op de technische uitwerking hiervan en leidt tot een realiseerbaar implementatievoorstel. Uitgangspunt hierbij is de optimale inzet van de intern aanwezige mensen, middelen en gemeentelijke architectuur.  Het digitale eindproduct is zo mogelijk voor de burger te raadplegen via MijnOverheid Lopende Zaken, Grote Berichten of een veilig  alternatief.

De gemeente  werkt met een zaaksysteem op basis van Microsoft Dynamics CRM en documenten worden opgeslagen  via Sharepoint DMS. Voor de vergunningaanvragen wordt gebruik gemaakt van de backoffice-applicatie GISVG-Vergunningen (Centric).  

Om dit project snel en vakkundig op te kunnen pakken, beschik je over de volgende kwaliteiten:

-Je hebt (globale) kennis van het vergunningenproces

-Je hebt kennis van zaakgericht werken

-Je hebt aantoonbare bekendheid met de applicatie-architectuur van het Omgevingsloket, GISVG-Vergunningen (Centric) en Microsoft Sharepoint 2010. Kennis van Microsoft Dynamics CRM is een pré.

-Je hebt inzicht in de bijbehorende processen

-Je hebt kennis van de marktontwikkelingen op het gebied van het vergunningenproces, zaakgericht werken en de digitale overheid

-Je hebt slagkracht

-Je moet de taal van de gebruiker spreken en begrijpen

-Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden

-Je bent zelfstandig, accuraat, samenwerkingsgericht en hebt kwaliteit hoog in het vaandel staan

 

Knock-out criterium
Uurtarief maximaal € 70,-


Gunningscriteria (weging)

-Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met digitalisering van werkprocessen en de implementatie van digitalisering van dienstverlening in de afgelopen 5 jaar (30%)

-Aantoonbare kennis met de applicatie-architectuur van het Omgevingsloket (10%)

-Aantoonbare kennis van GISVG-Vergunningen (10%)

-Aantoonbare kennis van Microsoft Sharepoint. Bekendheid met Microsoft Dynamics is een pré. (10%)

-Aantoonbare bekendheid met het werkproces omgevingsvergunning (10%)

-Aantoonbare bekendheid met zaakgericht werken (10%)

-Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (20%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht