Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000603
 
Opdracht
Inkoopadviseur
 
Sluitingsdatum
2013-04-10 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 01-05-2013
Einddatum 31-12-2013
Uren per week 40
Uren per dag 8
Optie verlenging Aantal 2
Optie verlenging Maanden 6
 
 
Opdracht omschrijving
Ruim 1400 medewerkers werken op diverse beleidsterreinen samen aan een beter en mooier Provincie voor bijna twee miljoen inwoners. De grootste provincie van Nederland is als overheidsorganisatie en als werkgever sterk in ontwikkeling. Daarom zoeken we naar medewerkers die verantwoordelijkheid nemen voor doelen en resultaten in hun werk.
Het team Inkoop valt onder de afdeling Financiën en is een van de ondersteunende afdelingen van de provinciale organisatie. Team Inkoop helpt budgethouders rechtmatig en doelmatig in te kopen. De Europese regelgeving neemt daarbij in toenemende mate een belangrijke positie in, ook op het gebied van aanbesteding.

Team Inkoop ontwikkelt het aanbestedings- en inkoopbeleid gericht op de inkoop van leveringen, diensten en werken voor de hele organisatie, helpt de budgethouders bij de inkoop voor leveringen en diensten en staat centraal bij de Europese aanbestedingen voor leveringen en diensten. Daarnaast coördineert Inkoop het contractbeheer, leveranciersmanagement, duurzaam inkopen en het digitale inkoopsysteem. Het team staat voor de opgave om te helpen zo voordelig mogelijk kwaliteit in te kopen met zo min mogelijk administratieve lasten.

Voor het team Inkoop zoeken wij een
INKOOPADVISEUR
voor 40 uur per week

Functie-inhoud.
De inkoopadviseur zal europese aanbestedingen begeleiden en zo mogelijk zelfstandig uitvoeren. Voor de inhuur van 2B-diensten zal door de inkoper onze marktplaats-tool worden ingezet. De provincie heeft meer dan 2 jaar ervaring met marktplaats. Marktplaats wordt voor de gehele provinciale organisatie ingezet.
Voor de europese aanbestedingen zal begeleiding plaatsvinden door een senior inkoper.
Voor marktplaats zal zonodig interne training plaatsvinden en coaching door de (senior)inkopers.
Bij alle aanbestedingen hoort tevens de contractering, archivering en de registratie in het provinciale contractbeheerssysteem.
De inkoopadviseur zal tevens adviseren aan de interne managers in het kader van inkoopprocedures en aanbestedingsvraagstukken. Ook zal de inkoopadviseur zich bezighouden met het inrichten en mogelijk implementeren van een contractmanagementsysteem.
 
 
Kandidaat omschrijving
Competenties die van belang zijn voor deze functie:
- Klantgericht, pro-actief, oplossings- en resultaatgericht, accuraat;
- In staat effectief te plannen en te organiseren;
- Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
- Zowel schriftelijk als mondeling communicatief vaardig.
 
 
Kwaliteit aangeleverd CV
Het volledig Nederlandstalige CV dient - naast de invulling van de toelichtingen van de gevraagde wensen en eisen - in een aparte bijlage (maximaal 7 pagina's A4) te worden opgenomen.
Dit CV dient louter ter verificatie van de gegeven antwoorden. Verwijzingen naar alleen het CV bij de beantwoording / toelichtingen op de eisen en wensen kunnen leiden tot uitsluiting.
Er dienen vier (4) referenties van eerdere relevante projecten/opdrachten te worden toegevoegd, voorzien van naam en telefoonnummer van de contactpersonen. De referenties dienen in een separate bijlage te worden opgenomen bij de betreffende referentie eis

Inhoudelijke vragen omtrent deze offerteaanvraag kunnen UITSLUITEND via het systeem worden gesteld. De antwoorden op deze vragen zullen middels een nota van inlichtingen aan alle partijen in de marktplaats worden toegezonden. Deze nota van inlichtingen maakt integraal onderdeel uit van deze offerteaanvraag. Telefonische vragen zullen NIET worden beantwoord.

Technische vragen met betrekking tot het gebruik van de applicatie kunt u stellen via de 'Helpfunctie' rechtsboven in het menu.
 
 
Tarief (inclusief alle kosten, exclusief BTW)
 
Uurtarief
Minimaal: 60,00
Maximaal: 80,00
Dit criterium is een eis
 
 
 
Inhoudelijke CV eisen
 
Minimaal 4 referenties van een eerder relevant project/opdracht, bestaande uit 2 referenties van een Europese aanbesteding en 2 referenties van een marktplaats opdracht, gestart en uitgevoerd na 1 januari 2011.
Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
Aantoonbare ervaring met het zelfstandig uitvoeren en begeleiden van Europese aanbestedingen van leveringen en diensten t.a.v. verschillende productgroepen, gerekend vanaf 1 januari 2011.
Aantoonbare kennis van de Europese wet- en regelgeving inzake (Europese) aanbestedingen.
U voegt een Nederlandstalig CV van maximaal 7 pagina's toe (dit CV dient ter verificatie van de gegeven antwoorden).
 
 
Inhoudelijke CV wensen
 
CV wens opleiding
Aantoonbaar afgeronde HBO-opleiding of hoger Gewicht: 10 %
Aantoonbaar afgeronde aanvullende opleiding NEVI-1 of gelijkwaardige vakopleiding. Gewicht: 10 %
 
CV wens kennis
Aantoonbare specifieke kennis m.b.t. de marktplaats aanbestedingsmethodiek Gewicht: 10 %
 
 
CV wens ervaring
Aantoonbare ervaring m.b.t. het volledig zelfstandig uitvoeren van marktplaatsopdrachten aan de kant van de aanbestedende dienst, gerekend vanaf 1 januari 2011 Gewicht: 15 %
Aantoonbare ervaring m.b.t. het volledig zelfstandig uitvoeren van meerdere aanbestedingen, zowel Europese als nationale van verschillende productgroepen van leveringen en diensten, gerekend vanaf 1 januari 2011. Gewicht: 30 %
 
 
 
CV wens ervaring
Aantoonbare ervaring in het inrichten en implementeren van een contractmanagementsysteem. Gewicht: 15 %
Aantoonbaar kennis genomen van de nieuwe aanbestedingswet welke 1 april 2013 in werking treedt. Gewicht: 10 %
 
 
 
 
Planning
Start publicatie 27-03-201300:00
Vragenstellen tot (NVI) 29-03-201323:55
Beantwoording vragen 03-04-201323:59
Offertes indienen tot 10-04-201312:00
Beoordeling offertes (vanaf) 10-04-201300:00
Verwachte terugkoppelingsdatum 22-04-201323:59

 

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht