Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2013-92
 
Opdracht
junior accountant / senior financieel medewerker.
 
Sluitingsdatum
2013-04-05 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

 

   
Functienaam junior accountant / senior financieel medewerker
Functiefamilie Geen voorkeur
Standplaats  
Startdatum 10 april 2013
Einddatum 31 december 2013
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 60,00
Uren per week 16
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 3 maanden

De opdrachtomschrijving

Aanleiding is het gewijzigde fiscale regime ten aanzien van verstrekkingen en vergoedingen aan medewerkers, dat per 01-01-2014 van kracht wordt. Omdat de invoering van de WKR binnen de organisatie consequenties heeft op meerdere vlakken is een integrale aanpak noodzakelijk. De regeling is met ingang van 01-01-2014 verplicht van kracht.
Het project heeft de volgende doelstelling:
de werkkostenregeling is ingevoerd en geborgd binnen de organisatie op 01-01-2014.

Het project leidt tot de volgende resultaten:
1. Presentatie geven over de basiskennis van de WKR.
2. Bekijk op basis van onze informatie dmv een door u aangeleverde scan de mogelijke knelpunten en oplossingen.
3. Begeleiding gebruik WKR scan.
4. Supervisor aangeleverde inventarisatie personele vergoedingen en verstrekkingen
5. Supervisor aangeleverde analyse financiële en fiscale processen
6. Supervisor fiscaal-juridische onderbouwing personele vergoeding en verstrekkingen
7. Opties leveren voor optimalisatie secundair arbeidsvoorwaardenpakket
8. Plan van aanpak opstellen op basis van de besluiten na de analyse
9. Supervisor aanpassing in Peoplesoft-Gemal-Oracle
10. Supervisor aanpassing arbeidsvoorwaardenreglement
11. Borgen kennis WKR binnen de organisatie
12. Supervisor inhoudelijke communicatie WKR naar de organisatie
13. Indien van toepassing heeft afstemming met of toestemming door fiscus plaatsgehad.
14. Indien van toepassing zijn de relevante rechtspositionele regelingen gewijzigd.

De kandidaatomschrijving

Het ziekenhuis zoekt een prettige persoonlijkheid die doortastend en overtuigend kan optreden en vanuit een integraal perspectief oplossingen aandraagt en invult. De kandidaat heeft gevoel voor verschillende belangen binnen de organisatie, is pragmatisch van instelling en is in staat over geconstateerde problemen en (concrete) oplossingen te rapporteren ten behoeve van besluitvorming.

Competenties/skills:
Organisatiesensitiviteit
resultaatgericht, plannen en organiseren
Goede schriftelijke & mondelinge communicatie
Snel kunnen schakelen
Goed overzicht houden
Change management op soortgelijk werkterrein (ICT/ P&O)
Ervaring in complexe organisaties
Ervaring in consulting
Innovatief
Relatiegericht/ mensgericht
Organisatie sensitief
Kan overtuigen, motiveren & inspireren
Het betreft een tijdelijke functie van 9 maanden (exclusief mogelijke verlenging) voor 16 uur per week. Eventuele uitbreiding naar 24 uur per week, gedurende het project is bespreekbaar. Eventueel geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met het feit dat conform aanbestedingen, de datum voor de gesprekken vast staan. Deze is vastgesteld op dinsdag 9 april 2013. Gelieve hier rekening mee te houden in uw agendaplanning.

De planning

 

Datum publicatie 28 maart 2013
Sluiting vragen 3 april 2013
Beantwoording vragen 4 april 2013
Sluiting opdracht 5 april 2013
Gesprekken 9 april 2013
Terugkoppeling 10 april 2013

Uitnodiging

 

Eisen

  • In Nederland afgeronde HBO opleiding accountancy of soortgelijke opleiding
  • Via cv aantoonbare recentente kennis ( max. 3 jaar oud) over AO/IB (administratieve organisatie/interne beheersing)
  • VGia cv minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Oracle finance
  • Via cv minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Gemal Raet
  • Via cv minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Peoplsoft/Easylink
  • Via cv aantoonbare relevante ervaring ( max. 5 jaar oud) met het implementeren van veranderingen op financieel gebied bij de salarisadministratie en financiële administratie
  • Via cv aantoonbare ervaring met implementatie van ICT in de bedrijfsvoering
  • Via cv aantoonbare ervaring in het adviseren over een efficiënte en effectieve inrichting van functioneel beheer(organisatie, processen, producten/ diensten en bemensing)
  • Via cv aantoonbare ervaring in realisatie van juiste vraagarticulatie en met vertaalslag naar functionele requirements
  • Via cv aantoonbare goede beheersing van de Nederlandse taal in woord & geschrift
  • Niet meer dan 2 aaneengesloten weken vakantie in genoemde periode

 

Gunningscriteria

 

  • Vakopleiding Payroll Service
20%
  • Aantoonbare ervaring in de rol als schakel tussen de HR organisatie en financiële organisatie
15%
  • Via cv aantoonbare recente ervaring in vertalen van gap analyse naar een transitieplan
20%
  • Via cv aantoonbare recente ervaring ( max 3 jaar oud) in het meenemen van medewerkers in veranderprocessen
20%
  • Aantoonbare ervaring in het werken in een complexe organisatie (meer dan 1000 mw)
10%
  • Affiniteit met CAO UMC
5%
  • Aantoonbare ervaring als projectmanager
10%

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht