Beschrijving
Start Inhuur: z.s.m.
Eind Inhuur: 31-12-2016
Aantal uren per week: 36 Salarisschaal en periodiek
Uurtarief bandbreedte* Minimaal: € 50,00 en Maximaal € 69,00
Aantal gesprekskandidaten: Maximaal 3 kandidaten
Gespreksdatum matchingsgesprek:
Verhouding kwaliteit en prijs* kwaliteit 70% en prijs 30%
Dit is het werk.
Binnen de cluster Solution Center ben je verantwoordelijk voor het bouwen, wijzigen en configureren van de ICTinfrastructuur in het kader van projecten, het oplossen van problemen of het uitvoeren van upgrades. Je ondersteunt de supportgroep bij het oplossen van complexe incidenten. Je werkt nauw samen met andere specialisten in het UCloud team en versterkt elkaar bij het uitvoeren van de werkzaamheden.
- Participeert in projecten door: o Het inbrengen van kennis van de productie-omgeving.
- Het Installeren en configureren van hard- en software. o Het uitvoeren van risico-annalyses en opstellen testplannen
- Intake, kwaliteitscontrole scripting (gevirtualiseerde) applicaties. o Ondersteunen van de testmanager en testcoördinator.
- Het testen van wijzigingen en voorstel tot in productiename. o Het afstemmen van de overdracht naar de productie-omgeving met het Operation Center.
- Het analyseren en oplossen van technische problemen op basis van meldingen vanuit monitoring of support.
- Het voorstellen van aanpassingen om gemelde problemen op te lossen (Wijzigingsvoorstel).
- Het uitvoeren van wijziging in het kader van upgrades en oplossen van problemen.
- Als technisch expert het doen van voorstellen naar architectuur en ontwerp.
- Als domein expert het afstemmen van functionele instellingen tooling met de Toolmanager.
Plek in de organisatie
De afdeling Automatisering Utrecht bestaat uit vier clusters, die focussen op de nieuwe technologie en dienstverlening: Besturing & Control, Vernieuwing, Solution Center en Operations Center. Automatisering Utrecht is één van de ‘interne bedrijven’ die de andere organisatieonderdelen adviseren en ondersteunen bij de uitvoering van hun bedrijfsvoering. Om goede resultaten te halen, bij te blijven en te vernieuwen, werken we nauw en veel samen met de organisatieonderdelen en met marktpartijen.
Het Operations Center bestaat uit de teams: Applicatiebeheer, Datacenter & Infrastructuur en U-Cloudbeheer. We beheren en zorgen voor het ongestoord functioneren van technische infrastructuur en applicaties. We monitoren systeemonderdelen van de U-Cloud en Catharijnenet 4. Maken back ups en stellen data veilig, voeren herstelopdrachten uit, standaard wijzigingen en (veiligheids-)upgrades. Samen met het Solution Center nemen we nieuwe en gewijzigde voorzieningen in beheer en bewaken we de kwaliteit en serviceniveaus. Als 2e/3e-lijn is het Operations Center betrokken bij het oplossen van incidenten en problemen.
Taak van het onderdeel
Het cluster Solution Center zorgt voor de uitvoering van de technische support van de dienstverlening door het voorkomen van verstoringen (proactief) en het oplossen van verstoringen (reactief). Het Solution Center coördineert en zorgt voor de uitvoering van wijzigingen van de infrastructuur/applicaties en de overdracht naar beheer. Ook het automatiseren van beheer en uitbreiden en aanpassen van selfservice is een onderdeel hiervan. Samen met het Operations Center zorgen zij voor de levering van de afgesproken functionaliteit en kwaliteit aan de klant/gebruiker.
Profiel / dit breng je mee
- Opleiding op HBO-niveau
- Diepgaande kennis van ICT-infrastructuur, in het bijzonder hypervisor en besturingssystemen Windows (versies 2008/2012), Linux, versie Redhat 6 of 7 , VmWare)
- Kennis van Scripting PowerCLI, Powershell
- Kennis van het Flexpodconcept. Een pré is kennis van Trendmicro.
- Kennis van testen en –procedures (TMAP-infrastructuur)
- Kennis ICT-beheer en service management (ITIL)
- Analytisch vaardig en oplossing gericht
- Goede mondelingen en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
- Communicatief vaardig, vasthouden en tactisch
Competenties In de uitvoering van ons werk staan de vier gemeentelijke kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding, scherpe (financiële) planning en betrouwbare inzet. Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze kernwaarden - hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis verder ontwikkelen.
|