Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
09663
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie PW, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-15 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
04-01-2016
15-04-2016
32
8
0
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Medewerker Uitkeringsadministratie PW

Het betreft een fulltime (36 uren) tijdelijke klus van ongeveer 4 maanden vanaf 1 januari 2016 bij de Backoffice WIZ van de gemeente.


Wij zijn op zoek naar iemand die mee kan helpen om de uitkeringen ingevolge de Participatiewet en Bijzondere Bijstand van onze klanten in (her)berekenen en uit te betalen.  Wij zoeken daarom een allrounder die flexibel ingesteld is. De specifieke vakinhoudelijke invulling van je werkzaamheden zal in onderling overleg met de teamleider en de directe collega’s gaan plaatsvinden.


Wat ga je doen op hoofdlijnen
-Je bent verantwoordelijk voor het invoeren en muteren van cliëntgegevens in het geautomatiseerd bestand (Civision samenlevingszaken) en draagt zorg voor een adequate cliënt-, en financiële administratie.
-Je verstrekt inlichtingen over de administratie.
-Je bent verantwoordelijk voor het tijdig uitbetalen van (uitkeringen) en voorzieningen.
-Je bent verantwoordelijk voor het juist verwerken van de financiële aspecten van de beschikkingen.
-Je levert en/of genereert managementgegevens uit het eigen systeem.
-Je voert specifieke controles op facturen, verstrekkingen en managementgegevens van derden.
-Je houdt op secure wijze rekening met de richtlijnen van het ministerie en de interne richtlijnen met betrekking tot rechtmatigheid.
-Je bent gemandateerd om in situaties zelfstandig te beslissen.
-Je assisteert zo nodig bij alle binnen het cluster voorkomende werkzaamheden.


Specifieke taken en eisen t.a.v. PW
-Je hebt een gedegen up-to-date kennis van de rechtmatigheidsaspecten binnen de PW
-Je haalt via het inlichtingenbureau gegevens binnen en handelt het af.
-Je stelt het recht op de hoogte van de heffingskortingen vast.
-Je verzorgt de aanslagen ten behoeve van de belastingdienst.
-Je ondersteunt en vervangt collega’s bij afwezigheid.
-Je maakt herberekeningen om het recht op een uitkering achteraf goed vast te stellen.


Specifiek t.a.v. ICT-kennis
-Je hebt een zeer goede, gedegen, up-to-date kennis van Civision Samenlevingszaken.
-Je hebt een zeer goede kennis van Excel.



Tarief
Minimaal: € 35,00
Maximaal: € 42,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Minimaal 4 jaar ervaring binnen dit vakgebied
 
Gedegen en up-to-date kennis van Civision Samenlevingszaken


Inhoudelijke CV wensen
40 % MBO niveau
40 % Min 4 jr relevante ervaring
20 % Zie omschrijving vacaturetekst


Planning
Start publicatie 11-12-2015 00:00
Einddatum vragen 14-12-2015 12:00
Beantwoording vragen 14-12-2015 23:59
Sluiting publicatie 15-12-2015 12:00
Beoordeling offertes (vanaf) 16-12-2015 00:00
Verwachte terugkoppeling 17-12-2015 23:59

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht