Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Manager Projectbeheersing, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-01-11 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-2-2016
Voltooiing opdracht: 1-2-2019
Optie verlenging: 2 x 12 maanden
Prijsstelling: maximaal €100
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

 

De manager projectbeheersing heeft een centrale rol in het projectteam: hij verbindt de IPM rollen en stemt samen met de IPM-rolhouders af. Hij is verantwoordelijk voor de integrale projectbeheersing van het project op de aspecten tijd/planning, geld/budget, kwaliteit, scope en de organisatie van de risicobeheersing. Hij is ook verantwoordelijk voor de voortgangsrapportages en documentbeheersing. De manager projectbeheersing is zowel toetser (primair op het functioneren van het systeem en de interne processen van het programma) als sparringpartner voor de andere IPM-teamleden. De manager projectbeheersing komt op basis van informatie en analyse van een gegeven situatie, tot een weloverwogen en realistisch doel.


Kandidaatomschrijving
Minimaal HBO niveau (aantoonbaar).
Kennis en ervaring met projectadministratie (min 5 jaar)
Ervaring met risico management (min 3 jaar).
Ervaring met planning systemen (min 3 jaar); PPI/PRI/SKK is een pré.
Werkervaring bij een waterschap of Rijkswaterstaat is een pré.

Kernbegrippen met betrekking tot overige competenties: integraal denken, informatie analyse, overtuigingskracht, organisatiesensitiviteit en kostenbewustzijn en uitstekende schriftelijke vaardigheden.
 
 
 
Het is de bedoeling dat de functie zo snel mogelijk doch uiterlijk 1 februari 2016 wordt ingevuld. De bedoeling is om deze functie voor de duur van 3 jaar in te zetten, met de optie op verlenging met één jaar, waarbij een tussentijdse opzegging, zoals onderstaand beschreven, tot de mogelijkheden behoort.

1. Een overeenkomst kan worden ontbonden, indien een aanwijzing van de opdrachtgever dit noodzakelijk maakt.
2. Ook bij ziekte van de medewerker, die naar verwachting langduriger (langer dan 10 werkdagen) zal zijn, en in geval van andere zeer ernstige omstandigheden, heeft de opdrachtgever het recht de opdrachtnemer te verzoeken een vervangende medewerker aan te bieden danwel het contract conform de algemene voorwaarden te ontbinden (zie bijgevoegd document). Iedere vervanging geschiedt slechts na voorafgaand overleg en toestemming van de opdrachtgever. De vervangende medewerker dient aan dezelfde kwalificaties te voldoen als de oorspronkelijk werkzame medewerker van de opdrachtnemer. Indien er een inwerkperiode noodzakelijk is, zal vooraf in overleg worden bepaald hoeveel dagen door de opdrachtnemer niet in rekening gebracht zullen worden, zulks echter met een maximum van 5 werkdagen
3. Tussentijdse ontbinding van de overeenkomst is mogelijk met instemming van alle partijen, tenzij één der partijen gemotiveerd kan aantonen dat het niet van haar verlangd kan worden dat deze detachering voortgezet wordt. In deze situatie nemen partijen een opzegtermijn van 1 maand in acht.

Het tarief dat is overeengekomen bij het verstrekken van de opdrachtovereenkomst kan gedurende de overeengekomen periode worden aangepast volgens CBS indexering en en wanneer er sprake is van een wettelijke verhoging.

Vanwege mogelijk aanwezige specifieke kennis en gewenste mobiliteit wordt deze opdracht ook uitgezet bij collega waterschappen. Deze kandidaten hebben, bij gelijke geschiktheid, voorrang op externe kandidaten via de inhuurdesk. Mocht er een kandidaat gevonden worden bij een collega waterschap, dan wordt deze opdracht ingetrokken. 
 
 
 
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Werkervaring projectmanagement en -administratie
Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 8 jaar met projectmanagement en -administratie.
Referentie vereist
 

Werkervaring risico management
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met risico management. (Op het cv moet duidelijk naar voren komen dat het om risico management gaat)
Referentie vereist


Werkervaring planning systemen
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met planning systemen. (Op het cv moet duidelijk naar voren komen dat het om een planningssysteem gaat)
Referentie vereist


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief

aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG

-HBO diploma

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 30 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Werkervaring PPI
Op CV aantoonbare werkervaring met het planning systeem PPI en/ of PRI/SKK
Weging:10 %

 
Werkervaring waterschap
Op CV aantoonbare werkervaring met projectmanagement en -administratie bij een Waterschap of Rijkswaterstaat.
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht