Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
4-1-2016 |
Einddatum |
31-12-2016 |
Optie tot verlenging |
nog niet bekend |
|
24 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Medewerker uitkeringsadministratie
Unit samenleving / Taakveld Participatiewet (m/v)
24 uur per week
Wat ga je doen?
Als medewerker uitkeringsadministratie ben je verantwoordelijk voor de tijdige en correcte uitbetalingen van de periodieke en incidentele uitkeringen op grond van de Participatiewet. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de verwerking van de uitkeringen in de boekhouding en ben je medeverantwoordelijk voor het bijhouden van de debiteurenadministratie. Het verwerken van beslagleggingen en daaruit voortvloeiende correspondentie behoort ook tot de werkzaamheden. Verder lever je vanuit het taakveld een bijdrage aan de begroting, jaarrekening en tussenrapportages.
Waar kom je te werken?
Kleinschalig waar het kan, grootschalig waar het moet. Dat is het motto van het Loket Altena voor Werk, Inkomen en Zorg. Het loket is een samenwerkingsverband van de gemeenten. Sinds 2002 zorgt dit loket voor de uitvoering van de sociale zekerheid en de Wmo voor beide gemeenten. Organisatorisch is dit loket ondergebracht bij de gemeente, maar het functioneert voor alle 40.000 inwoners van beide gemeenten. In beide gemeenten is een loket, dat als frontoffice fungeert. De backoffice is op één locatie geconcentreerd. Hiermee worden de voordelen van een grotere organisatie gecombineerd met een goede bereikbaarheid en aanspreekbaarheid voor de cliënten.
Wat breng je mee?
Je dient te beschikken over een MBO werk- en denkniveau, alsmede over aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie. Kennis van boekhouding, de Participatiewet (voorheen Wet Werk en Bijstand) en het automatseringspakket GWS4all is wenselijk. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je bent sterk in samenwerken, organiseren en je neemt initiatief.
|